9 comments

      1. Potražiću. Si preslušala onaj đez koji sam okačio kod tebe, na Baštu? Btw bio sam u nedelju da vidim tu Baštu, nije uopšte izgledalo kao na tvom blogu, pre kao da su preživeli poplavu, nekako razrušeno…

    1. Uh, jednom, i to samo jednom sam slušao NPM, Khmer, bilo je davno, zapamtih po nekom zlu, ne znam, probaću opet… Mislim da ga još uvek imam na nekoj kompilaciji (stara škola, mp3, kompilacije, nije bilo yt or so)…

      1. Naravno da jesam preslušala, čuvala sam za tiho veče. :) Bašta je na godišnjem odmoru do 13. jula, a onda kada ne radi posklanjaju sve što mogu, jer im konkurencije mažnjavaju sve, počevši od sijalica. :) Baštu preporučujem radnim danima oko 13h, tada nema faca koje poziraju za selfiće.

  1. P.S. Bašta radi. :) Radila sam im neki dizajn za jednog turčina Foodiebackpacker što dolazi 3. avgusta da kuva, pa svrati!

    1. Ah ta Bašta, tri puta sam već poljubio vrata. Jednom odmor. Drugi put, po tvojoj preporuci odem oko 13h, kapija zaključana. Juče odem u 16.20h, kapija otvorena, neko je unutra, jea, kad ono, ‘počinjemo u 17h’ i nemadoh 40min za čeku. Znači ni treća sreća ne pali. Jedino ti da me uvedeš…

Comment