KADAR

… kadar za kraj …

Pitam se da li sam kadar postojati? Mesto je strašno, to je sigurno.

Plastični prozori kadriraju na uzvišenju, jutarnjim Suncem obasjanu, komšijinu vilu. Sva je od mermera, izgleda kao mauzolej. Na podu umesto tangi i brushaltera kesa iz Maksija i kesa iz Drink Stora. Close-up na kesu, piše da je biorazgradiva.

I jetra je biorazgradiva.

Sinoć sam leteo po kući kao mačak Feliks, padao sam i dizao se kao ptica Feniks iz pepela, u piksli. Iz pepela u urni. Nikada prikazanoj ujni. Mačke i ptice idu mi na živce. Pogledam se u ogledalo ali ne vidim lice.

I pitam se da li sam kadar uteći? Kada bih mogao da odem negde ali da me to usreći…

Ulazim u lift ali vozim se u podrum. Da li ste znali da Bodrum na turskom znači podrum?

Gde ćete na more?

Idemo u podrum!

Silazim u mišiju rupu u kojoj pacovi prvi napuštaju brod dok Alisa skače za zekonjom, skače po zekonji. Drži ga čvrsto za uši dok on nju drži čvrsto za uši, dok mu puši. POV edit.

Izlazim iz rupe ulazim u lift ali lift opet ide samo na dole, na dno. Bilo je nečeg uzvišenog u poseti vašoj rupi. Sada se vraćam na dno. Hvala, vrlo se ljubazni.  Sledi nabijem vas na kurac duplo tiše. Sledeća stanica Stari savski most, do pola. Od Pola može Veler. That’s entertainment.

I pitam se da li sam kadar stići? Jer život me mimoilazi, još malo pa će me mimoići.

Zoom na znak radovi na putu, momak sav na ćoše, radi na crno. Crnom lopatom kopa nedostižne dubine. Površni svet površine zahvata under construction put za Kragujevac preko Trešnje. Jednom sam tresnuo sa trešnje. Iz krošnje trešnje sam bio padao ali nije bilo Njutna da me uhvati. Isak je hvatao jabuke. Velika je razlika izmedju trešnji i jabuka. Za trešnje ne treba brushalter.

Na drumu za Kragujevac, full shot, vozim jednu nizbrdicu. Yugo je na putu za pičku lepu materinu, tamo odakle je i došao. U redu je, u leru je, jedva da se čuje. Farovi su isključeni jedva da se vidi. Čuju se sove i vide se Mesec i zvezde.

Vidim sve zvezde. Sve zvezde svih filmova koje sam ikada gledao. Film mi se prevrti pred očima.

Freez frame.

31. decembar 2012 0:00:07 | (11) komentara

Pravi praznični.
Weltschmerzgirl, u 31. decembar 2012 16:25:43

noc je kao vidjena za provesti je na putu za Kragujevac,
na kom nicheg nema osim interneta
horhe, u 31. decembar 2012 22:11:07

a sta ces kad stignes do ralje, iza ralje nema dalje, a i jugo nece dugo
bas mi se djasvi kad koristis izjave poznatih
a slika me seca na zimu 2002/03
ljupce (Neregistrovan), u 1. januar 2013 18:20:13

iza ralje stani pani imaju parcani
deset dina kasnije, a gde smo sada?
horhe, u 2. januar 2013 3:01:32

Pogrešna kadrovska politika!
Loša kadrovska rešenja!
Upao si im u kadar!
Budi kadar da budeš kadar!
Weltschmerzgirl, u 2. januar 2013 16:50:56

to je sve zabava, a zabava se mora nastaviti, dok se ne prekine
horhe, u 3. januar 2013 0:07:02

kaze agent 007
horhe, u 3. januar 2013 0:07:34

Od podruma do Zvezda, vrlo dug put.
Srećna H.
moonlightgirl, u 3. januar 2013 17:16:06

ako zasluzim
horhe, u 4. januar 2013 2:03:04

kad procitam ovih par poslednjih vidim da napredujes, sto manje poezije i onoga sto ni tebi nije jasno sta si hteo da kazes… i moras vise da citas
Miki Manojlovic (Neregistrovan), u 4. januar 2013 19:40:47

Uh, al ga ovaj lažni Miki serucka. Moraš više čitati… na Wc- u. Meni je ovo baš lucidno – dobro. Želim ti sretnu novu, pa makar bila i 2013. Lol.
astarta@net.hr, u 4. januar 2013 19:47:48

Comment