GENITIV

… jedna je baba ali druga ima tetku u Kanadi …

–  ’E li Smiljka ’oćeš nerandže?

–  Čega?

Kandže? Nisam čitala. To je od onog Vidojkovića?

–  Koga?

Stojkovića? Dobar je Piksi. ’E li on i dalje u Japanu?

–  Čega?

Stanu? Nisam je videla od kako je otišla u Kanadu.

–  Koga?

Kadu? Prvi put sam je videla posle rata, kad me je muž doveo u ovu kućetinu na Dedinje.

–  Čega?

Dudinje? Pa mi smo jeli pačija govna umesto dudinja. Deca. Šta smo znali šta valja…

–  Koga?

Švalja? Ima jedna u mom selu. Da znaš kako je ta štrikala…

–  Čega?

Štirkala? Ne, nisam sama tako stoji. Namestila sam je juče dok sam čekala taksi.

–  Koga?

Maxi? Znam da ovaj naš radi celu noć al’ je unutra ‘ladno.

–  Čega?

Gadno? Tu si u pravu. Gadno vreme nastupa…

–  Koga?

Glupa? A nisam ja glupa. Ne znaš. Pa ja sam uradila promenu pola još kad je Sloba umro.

–  Čega?

Šta umro Sloba? Eh, jadan čovek. U pravu si. I ja ću promeniti pola. Mnogo mi je 100…

6. avgust 2009 18:43:21 | (1) komentar

SMEH
trej, u 6. avgust 2009 20:57:10

Comment