GUŠTER

… na vrelom Suncu …

Zavidim ti što nisi nov

što si star

kao točak

kao vatra

i što si sam

u meni je gušter

i viče i šapuće

sve u isto vreme

zatire mi seme

Eksperiment je uspeo

pacijent se samooperiše

kaktus je uveo

lakše se diše

Ležim okružen svećama

žutim suzama

mojim muzama

plaše se pokreta

zato što nisam sam

u meni je gušter

i trči i gamiže

preko svake sene

progriza mi vene

Eksperiment je uspeo

pacijent ne ustaje više

jedna briga manje

kad prestane da piše

Navodno svi su došli mene da vide

ustvari guštera

licemerne gnjide

hoće da odagnaju strah

da zapale dah

ali više ne mogu o njima da marim

u meni je majka svih guštera

u meni je ogromna gušterača

ostaje mi samo da se samosvarim

20. avgust 2009 18:00:32 | (0) komentara

One comment

  1. lek je gospina trava. Nisi guster…

    Mješavina čaja za lječenje gušterače – pankereasa
    Isti omjer kantarijon žuti (gospina trava)
    kunica
    vodopija (konjogriz)
    nana

Comment

