NEDELJA JE DAN ZA SVASTIKU KADA ŽENA ODE U CRKVU

(hororskop 3/12)

Bile (od najstarije do najmlađe) Briggite Lahaie, Eileen Daly, Maribel Verdu, Elena Anaya, Maggie Gyllenhaal, Ludvine Sagnier, Eva Green, Mischa Barton, Blake Lively, Lily Cole i Faye Reagan, stajale ispred mog lokala, sa zategnutim štucnama* i čekale da ih vodim na utakmicu, na Adu* na teren sa veštačkom travom. Problem je bio što je bio petak, a ne sreda, i ja sam sa ženom i svastikom* otišao na Zeleni venac da pazarimo neku ribu za ručak. Tamo obično nađemo dobar komad. Ako ne, prošetamo se do Bajlonija*.

Uredno sam ostavio poruku na vratima DOLAZIM ODMAH*.

 

*štucne – samostojeće čarape u kojima devojke i fudbaleri izgledaju seksi (dobro de, samo devojke)

*Ada – odnosi se na film Majkla Beja, The Island (2005), u kome je Sc.Joh. htela da se skine ali reditelj nije dozvolio (i zato mu je film propao)

*svastika – naci simbol ali i ženina sestra, vlažni san svakog supruga koji je nasledi (dobro de, skoro svakog)

*Bajloni – prezime, Ignjat ime, češki preduzetnik koji je poslovao u Srbiji krajem XIX veka

*DOLAZIM ODMAH – lažna poruka koja se kači na vrata lokala (dobro de, nekad i u izlog)

19 comments

  1. Mene je podsjetilo na mesopotamsko cudoviste, nasu dragu Lilit, ”prvu” Adamovu zenu- ako je ”vjerovati” Pavicu i njegovoj drami ” Krevet za troje” a koja kasnije postaje njegova svastika jer je Eva, po svemu sudeci, znala znanje :) Nista nije u redu u Zemlji stijenja i kamenja, evo na rukama stojim. Htjela sam reci, svidja mi se prica. I sesir od riblje koze dobro stoji :) Za sve ribe i one koje se osjecaju tako. A ove carape o kojima pises- ja ne skidam.Nekad tako odem na spavanje:)

    1. Ne ne ne, to je kraj, sve su već imale svoje scene i dok se skupljaju ispred moje radnje, kamera lagano prati mene i moje dve žene kako koračamo ka Bajloniju, širi kada Skadarlije, hvata dva goluba na grani i gubi se u nebu na kom se ispisuje FIN.

  2. mogao si da napišeš i otišao sam da ‘fatam ribu… kad već pomenu The island, uvek se setim one scene kad Sc.Joh. narucuje viski, barmen je pita: straight up? a ona digne glavu i isprsi se… :D

Comment