PATULJAK I SEDAM SNEŽANA ALL WHEEL DRIVE

Svih sedam Snežana sam namamio Adamovom jabučicom u svoje odaje, malu sobu, 4×4, all wheel drive, za čovečanstvo, ali veliku za patuljka

Padale su ničice na moje sličice, imao sam i snagu i tišinu, imao sam reči, reči posle kojih se raskreči, svaka, u dubinu, samo nisam imao visinu

Dirao sam ih svojim patuljastim zubima, po njihovim krutim bradavicama, uzdignutim od uzbuđenja, uzdignutog čela su vlažile vazduh, dirao sam ih svojim patuljastim udovima po vlažnoj unutrašnjosti

Gledale su kroz prozor u mauzolej na brdu, u zid, The Great Wall of China, gledale su u plafon, sebe u ogledalu, u kameru, u plahte, nisu gledale nigde ali nisu gledale ni u mene

Dobijale su po licu, po ustima, po stomaku, po leđima, gutale su, srkale i pljuvale mene, na mene, te moje Snežane, maštajući o prinčevima ili makar belim konjima, all wheel drive

Plakale su, coktale, groktale, gunđale, ćutale, tiho jecale i slinile, svih sedam Snežana zajedno ali nikada se nisu smejale a nisam se smejao ni sam, nisam

Odlazile su u mrak, u noć, u šetnju, u svitanje, u pitanje, u miraž, u zaborav, odlazile su samo da bi se vraćale opet nadražene, naoružane do zuba grižom savesti, za sve za šta sam kriv, kriv sam sam

Comment

