HIPERBOLA DIJABOLA 10/11

SOFRONIJA MOŽETE POTRAŽITI U DUNAVU, RAZGLEDA RIBE

Goran Udav iz naselja Pregrevica u Zemunu napisao je a zatim odštampao i polepio po Keju Oslobođenja najčudnije oproštajno pismo kućnom ljubimcu pronađeno u ovoj beogradskoj opštini do dana današnjeg. Prenosimo ga u celosti:

– Dragi Sofronije, kako uklanjanje leševa životinja sa javnih površina treba platiti više od dve hiljade dinara, što znači da ako se u parku nađe leš psa, sove ili losa vlasti očekuju da im bude plaćeno da isti odnesu, i pošto i sam znaš koliko sam loše finansijski stajao u poslednje vreme, nisam mogao da te sahranim u parkiću ispred zgrade, izvini.

U nastavku sledi i tragikomični post skriptum:

– A vi gradski kauboji, znajte, imao sam mačku Sofronija, kada je uginuo bila je zima, nisam imao ašov i morao sam da ga bacim u Dunav tako da ako hoćete prekršajno da me gonite, to sam uradio sa Pupinovog mosta pa vi Sofronija potražite nizvodno. Bio je beli sa sivom flekom iznad oka.

One comment

Comment

