ONOMATOPEJA DILEJA 5/11

IRANSKI GUVERNERI PROVINCIJA I ČARAPA NA ZADNJEM SEDIŠTU PRIGRADSKOG AUTOBUSA

Nekada poznati beogradski novinar Predrag Sarapa usled promene programske šeme nepoznate televizije na kojoj je radio u tom momentu bio je prinuđen da se od prve sledeće emisije lično predstavi malobrojnoj publici umesto dosadašnjeg montiranog ispisa na ekranu. Uredništvo je takav potez pravdalo napredovanjem prema gledalištu. Zato je voditelj stajao ispred ogledala i uvežbavao uvod:
– Dobro veče dragi gledaoci, gledate Problem a ja sam Predrag Satrapa…
– Dobro veče dragi gledaoci, gledate Problem a ja sam Predrag Čarapa…
– Dobro veče dragi gledaoci, gledate Problem a ja sam Predrag Saraga…
Nakon još nekoliko neuspelih pokušaja da poveže jezik sa podatkom iz biometrijske lične karte dotični je odlučio da je problem u ogledalu i glavom ga razbio.

2 comments

Comment

