SMRT JE UVEK U PREDNOSTI

Tri lekara su me lečila. Jedan je rekao da ću umreti ali mi je svejedno dao lek iz ruke. Drugi je rekao da umirem i dao me u ruke studentima. Treći je rekao da sam već mrtav i digao ruke. Niko ne sumnja u lekare. Dijagnoze su već nešto drugo. Jedna dijagnoza je uvek tacna. Tačna.
Sva trojica su nestali u ogledalu.
Prineo sam ogledalo licu, ne lice ogledalu. Uhvatilo je dah. Štiklirao sam u magli slovo V. Prisutan. Primljeno svesti. Kada se magla podigla Morgana je ostarila najednom a kralj Artur je ubio njenog sina, svog sestrića. Incest je ušao u priču.
Dve bliznakinje su nepomično ležale na stomaku, u ogledalu. Niz njihove obraze se slivala krv. Prošle nedelje. Bile su bez odeće. Bili. Buffalo Bill. Odraće. Imale su velike guzove, obraze.
Bio

je

po

ki

dan,

nji

hov

pe

ri

ne

um.

Neum. Uzani pojas obale.
Kopulacija sa lešom. Masturbacija sa lešim mesom. Komšija može dve sveže šnicle, malo deblje rezane. Sa buta. BK. Sa unutrašnje strane, ako može. Između nogu. Dve šnicle između dva rebra toplog radijatora. Od rebra si nastala, rebra ću ti i polomiti propoveda komšija sa kojim delim radijatorske cevi… Penetracija u kozu, ovcu, kravu… Drugog papkara, biljojeda, preživara. I preživar preživi.
Ali kako živeti sa tim da si preživar?
Jednom sam izašao na večeru sa jednom veterinarkom. Pričala je za stolom kako je zimi, u štali, jedva čekala da gurne ruku kravi u rektum, da oseti toplinu. Prvo bi navukla širetu. Zatim bi je namazala već istovarenom balegom. Posle večere sam imao analni seks sa njom. Pristala je bez nagovaranja. Ležala je na stomaku i grizla jastuk. Uživala je iako nije svršila. U sobi je bilo toplo. Nisam morao da prekinem penetraciju, svršio sam u nju. Tamo se, u mraku, moje seme raspadalo do jutra.
Svanulo je doktore, šta sada? To nije bilo u planu? Moralno bi bilo da se sada obesite. Iskoristite stetoskop makar jednom u životu. Sporo je to za smrt, doktore, taj Dunhill i Jack, no neka… Mora vam se priznati istančan ukus.
Sporo se raspadam. Bolje je sagoreti u sekundi nego predugo rđati. Rđavi. Svi smo mi rđavi, niste ni vi doktore cvećka. Možda cvećka zla. Nije Bordel, nego Bodler, nije ni važno…
Došao sam ovde da se borim… U ovu nameštenu utakmicu, u ovaj istanjen vazduh… Živa Bogota. Čista divota. Bog da me vidi, pred sam kraj života. Na dnu kivota.
Šta mislite ko me čeka? Iza vrata, iza palata, ispod rebara, iza plakata… Da li me hvata? Da, ali me pusti, doktore. Zovem je samo kada znam da me neće čuti… Sporo se raspadam a voleo bih da izgorim.
Ona kontroliše agense u mom mozgu. Sam sebi naplaćujem patnju. Sam sebi ostajem da smrdim, na zaborav, na unutrašnjost pravog creva, na balegu. Sveže svareno lekovito bilje. Biljojeda. Toplo.
Imam električno ćebe jer mi je stalno hladno, jednom rečju, netoplo. Biću hladan kada legnem u topli grob. Ako umrem u julu, kada sam se i rodio. Mrtav hladan. Spavaću kao zaklan.
Doktore recite sestri da pljuvačkom zalepi dva amfetamina na bradavice svojih bliznakinja. Želim da sisam kao kada sam se rodio. Hoću ponovo da živim doktore, hoću da ne spavam, spavaću u smrti. Hoću da osetim kada se sve zavrti, kada karusel izleti iz parka u Parizu i odleti u Gizu, ili u Pizu… Ili u pizdu materinu.
Zašto je sve u životu, doktore, seme prosuto u anale? Tako slatko, malo, sublimirano ali pogrešno mesto. U istoriji.
Ne otvaraj usta doktore, znam da nemaš pojma. Ti misliš da je to izlaz iz digestivnog trakta.
Izlaz iz očaja. Šta mi vredi da mislim o tome kada moje telo više neće? Mene. Imam izlaz, da, kao brat koji za sobom mora da ostavi svoje sestre, izlaz koji se ne uzima.
Šta misliš, doktore, ko je tamo? Znaš da je zovem, sada kada znam da me ne čuje, zovem je iz svega glasa moje nutrine, želuca, creva, slezine…
Pojas obale je možda uzan, ali je zato more beskonačno široko, samo nema ko da me poveze, na izlet na pučinu…
Šta misliš, doktore, ko je na vratima?

5 comments

Comment

