ŽELITE LI ZA OVDE ILI ZA PONETI?

Skupljam delove noći da zalepim pre zore
budim se mokar preplivao sam more
preskočio sam zid od plavih cigala
da preskočim doručak neka hvala

Nosio sam dugačke cipele pertle pocepane
zavrteo sam veliku loptu sad neće da stane
uvrteo sam pravi ključ u pogrešnu bravu
ali nikako neke stvari sebi da uvrtim u glavu

Otpustio sam lava više mi neće čuvati kokose
naveo sam vinograde da mi krompir nose
biće više votke i crvenih noseva
biće irvasa da mi vuku sanke dok napolju seva

Vračao sam ispred šatora u crep sa tvoje kuće
i dva snopa peska sam vezao u pruće
pada mi sa strane kiša na izgubljeni svet
nosim vatrogasni šlem da mi ne padneš na pamet

Izlazim iz kreveta ogledalo sija
i vadim rusku kapu iz ovih pomija
igram se u snegu iako nije zima
nestaju svi drugari ali ti mi i dalje ležiš pred očima

11 comments

Comment

