LIST, CVET, PLOD… LEPTIRI, KUPUS I RODE

Sperma mi je prošla kroz pupak i sada sam trudan, sa samim sobom, ovaj svet je čudan, moraću da prestanem da drkam kada mi se plod spusti u šupak

Pun sam sebe i pun mi svega kurac, seme mi ističe na ćurak, napaljen sam kao šprican ćuran, ne zagledam više gde ga jadnog turam, da li plačipička, da li plačibulja

Sedim, jedem, jebem, ležim, režim, bežim, ničemu ne težim, pobačaj mi pređe preko šulja, košulja, kravata, kanap oko vrata, guma oko brata u korenu žulja

17 comments

  1. Sve u svemu, od jutros kad sam pročitao pa dosad ne mogu se riješiti nadrealne slike muškarca kojemu iz pupka raste stablo prema nebu, iz anusa korijenje učvršćujući ga za tlo, penis mu se poput bršljana obavija oko stabla pri tom snažno stežući isto, razgrana se u krošnju čije se završeci povijaju i ulaze u usta muškarca.
    Sad kad sam napisao to me podsjeti na uroborosa, mada se ne radi o repu.

Comment

