U ZIKRI BRALE NE MOGU DA GLEDAM

(hororskop 10/12)

– Brate a da mi odmeriš mgra?

– Čekaj sa’će Brus da odigra džig*…

– Ajde tebra, kriza je…

– Misliš Svetska Ekonomska? To se kaže SEKA, ne zvao se ja Zeka!

– Zeko braćala, ajde, daj pa da se roknem ovde, ajde daj…

– Za ovde ili za poneti?

– Za odma’ Zeko, odmeri…

– Uvek me je to smaralo, znaš Hris, kada te pitaju ’’Za ovde ili za poneti?’’. Pa kučko glupa, vidiš da je mećava napolju, a i što sam skinuo jaknu, da je ponesem u ruci, ma daj…

Hristina je ne trepćući blenula u ekran ispred sebe koji je osvetljavao nju i donekle džankija Mrtvaka, ostavljajući Zeku u senci.

– Ajde Zeko ako si bratica, odmeri…

– Drži ovako, ne radi vaga. Daj kintu.

– Evo…

(nekoliko minuta kasnije)

– Šta je sada, diži se Mrtvi, jebem ti sestru… Šta da radim pa nisam ja jebeni Džontra?

– Nije ni on Uma – progovorila je Hristina ne dižući pogled sa monitora. Soba je zanemela, čulo se samo kliktanje miša.

 

*Džig – (Jig) vrsta irskog folk plesa nastalog u XVI veku

* Džontra – glumac John Travolta, od milošte poznat u Srbalja kao Džontra

*Uma – glumica koju Džontra spasava OD (overdoza) u filmu Pulp Fiction iz 1994, Kventina Tarantina

7 comments

Comment

