AKO SE NASILNO NE PREKINU LOVAČKE PRIČE MOGU TRAJATI DOVEKA

(hororskop 8/12)

– Šta je sada Antonije?

– Ništa pitam se samo kako Kevin* naručuje slaninicu?

– Moramo da pričamo o Kevinu*?

– Ne moramo. O čemu hoćeš da pričamo?

– Možemo da pričamo o čemu god hoćeš, za početak ja sam Jelena.

– Ma pali brate, narodnjaci su zakon.

– Šta je vas dvojica, još niste odmakli od devedestih i Pričaonice*?

– Hajde Jelena daj dva Jelena!

– Prvo, nemoj da mi se dereš po lokalu kao sivonja. Drugo, nisam Jelena nego Selena. Zapamti. S kao sivonja. Treće, nema Jelen, ima samo Lav.

Na to kreće pesma ’’ Love is in the air’’ (Laviz indi er) sa lošeg Sonashi ozvučenja kafane ’’Lovačke priče’’ a mladić u fluorescentnom prsluku otvara vrata i počinje iz samostrela da pogađa goste u vrat.

 

*Kevin – Kevin Bacon, američki glumac rođen u Americi (bacon = slanina, na američkom)

*Kevinu – odnosi se na film We need to talk about Kevin, Lin Remzi iz 2011.

*Pričaonica – preteča chata, kao i jedna od prvih mamipara putem telefona, reklamirana na TVu preko svake mere

35 comments

  1. Ovaj u fluorescentnom prslučetu kao Deus ex machina… mada to je zastarelo. Moglo bi se reći da je kao “Sila”*
    ___________________________________________________________________

    * “Neočekivana Sila Koja Se Iznenada Pojavljuje i Rešava Stvar” – vokalno-instrumentalni sastav iz Beograda (za više informacija pogledati link )

        1. Tako bi mogao ručkati holivudskog glumca, npr. No intecija je bila da crtice budu hororskopske dužine, sa sličnim kvalitativnim epilogom na naše živote, što će reći, da malo zagrebu bez prave dubine/širine…

  2. Super! Pogotovo sa objašnjenjima za Kevina. Za malo da ne pogledam drugo značenje Kevina – gledala sam film pa i ovaj samostrel na kraju ima smisla. Sviđa mi se.

              1. :)

                Pogledala sam film. Bila sam pripremljena na strašnije momente, pa mi nekako nije bio toliko težak. Nije da mi se sviđa ali, ima poruku….. ko hoće da je vidi.

  3. Mada mi Kevin Bejkon jako miriše na osamdesete, kao “lav-song” ću ti preporučiti nešto iz metalnog doba (sam početak devedesetih). Pre nekog vremena, opali me šamar u vidu rečenice da sam zaostao u devedesetim…

Comment

