SVAKIM ZALASKOM SUNCA SVE SMO STARIJI I STARIJI

Rođeni na današnji dan imaju da zahvale Suncu
Suncu što tone kroz blokove, za Bežaniju

Sve te tone i megatone jeftinog i žgoljavog vodonika
nisu moja briga

Kako ne mogu da zaboravim na datum
ništa mi drugo ne preostaje nego da prebegnem u Portland, Oregon,
da pobežim u Bežing, kako neki kažu

Bežanija gde je oblačno i sivo, bez Sunca

Bolje je kada je stalno oblačno, dani nekako traju zauvek

Zapravo ne dani, danoći, to nešto sivo, što uzima sve živo, što uzima život

Treba oči navići na mrak, zagrobni život ne obećava puno svetlosti

Pročitao sam negde da ljudi koji se dobro snalaze po mraku, duže žive,
u večnosti

41 comments

  1. E, a zamisli kako je na onim planetama koje kruže oko dva sunca (baš me zanima jel im putanja ko osmica) – dva zalaska – dvaput su stariji.
    I na njima onda i naoblačenje mora biti dvostruko!

  2. Iako je sivo out (opet), čini mi se da je okej promašiti tačan datum. i čini mi se da si noćna ptica. I čini mi se da smem da ti napišem happy birthday, a svećice si prerastao (torta je bila siva?).. Slavi sve dane!!! (ako je nešto trulo, izbaci words) :D

    1. Čestitke su uvek welcome. Torta je bila čips i four fingers, ali ne dupla tekila, nego Kitkat… Od ptica prizivam galebove 13 dana u avgustu… Kod tebe isto novotarija?

  3. Šta misliš, da li smo uživo dijametralno suprotni? Da li si ti neki veseljak koji voli juli i rado slavi svoj rođendan, a ja neka tužna i mračna duša koja prezire svoj rođendan?

Comment

