ZATO ŠTO SAM PRESTAO DA SANJAM, JA VIŠE NISAM

Čovek stoji na ivici litice. Jedan pogrešan korak i okončao bi svoj život. Smelo ga pravi sa verovanjem velikim kao more da će samo nastaviti beskonačno da pada. Da leti ustvari, da nikada više neće dotaći dno.

Bele ptice se zbrajaju na obali, skupljaju krila kako dotaknu stene i sanjaju ruke, sanjaju šake, sanjaju prste. Pogledom punim nade dižu se ponovo u nebo želeći da ga dodirnu.

Počinje kiša. Te sitne suze neba igraju se sa talasima koji vajaju liticu. Sa puno strpljenja daju joj konačan oblik beskonačno dugo. Kiša je tiha, neprimetna, ne želi da se vidi da želi da postane more. Sanja da postoji samo jedna voda. Predugo, reklo bi se, jer neki se snovi ipak ostvare.

Tamo dalje blizu mola, oronula kuća sanja da je svetionik. Izdigla se iz svoje zaboravljene napuštenosti samo da bi upila Mesec u svoje ogledalo. Bljesne jednom svake tri sekunde, trgne se iz sna na severnoj strani dok južna strana usni na tren.

Brda na jugu sanjaju ravnicu severa, planine nad njima sanjaju Sunce, samo je more mirno. More je jedan veliki san.

Onaj čovek sa litice, to nisam ja.

Ja sam prestao da sanjam.

41 comments

        1. Napisah jednu pesmu, nešto kao …ne nadam se a i oni koji su mi se nadali prestaju polako… prepoznaćeš kada stigne na red… Na to mi liči prvi komentar… Traži passe, umesto present…

          1. Nisam ja mislio romantično to sa snom – jednostavno onako: možda si (smo) samo nečiji san. Ne San, samo san.
            A – ‘poetique: pinque romantique’ je naslov jedne moje… a mislio sam da si ti komentarom dao naslov neke tvoje.
            Nego ne kužim ovo: Traži passe, umesto present…
            Misliš: C’était très romantique? Tvoja pjesma koju ćeš tek objaviti? Ali gdje?

  1. u sustini samo se prelama kroz skramu na ocima u boji. Skrama se skida pokretom ruke i odlazi u posudu za sociva. Nema ljudi bez snova, sa socivima ili bez, pa kako ko voli i koliko da vidi.

                  1. Neće, ali treba raditi ono što ti prija dok ti prija.
                    U periodu sopstvene tranzicije i bežanja od istine u (be)smisao, našla sam savršen način.

                    Laku noć! :O)

  2. Vidim da si upoznao Maju Bu. :)
    Inače, Đ., ova mi je omiljena. Ova je tako mračna strana mene.
    Tako prija večeras.

Comment

