TEŠKO JE BITI DOBAR LJUBAVNIK DOK JE UKLJUČEN TV

Koji put odlaziš?
Koji puta, puta put pod noge uzimaš, jednako je…
Tvoje jednačine me jednostavno jedu
Sedamnaest, puta četrnaest
Ni pet od petnaest
Kao da nabrajaš autobuse i tramvaje
Tvoja svest je racionalna kao prezenterka vesti na TV-u
Ima li šta iracionalno u tebi ženo?

Žene su iracionalne, zar ne?
Jesi li ti žena uopšte?
Znam da jesi, mirisao sam tvoje prepone, zaznojene posle neuspelih pokušaja, snošaja, glatke, ostavljene, glatko ostavljene, zaspala si
Ustaješ u sedam, radiš osam sati, sigurno imaš nešto u devet, pa ćemo se videti tek desetog
Cifre su okej, ali kamo emocije?
Koji put si otišla?
I koji put ćeš se vratiti?
I zašto?
Sedim naslonjen na jastuk, dok spavaš kraj mene, glatka si
Pravim oblak dima i hoću da vidim da me uzima, da se kao duh vraćam u bocu
Na TV-u prezenterka treći put čita neki užas i liči na tebe

11 comments

      1. Ili nisi čitao The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy Douglasa Adamsa, ili si čitao pa zaboravio… :D
        To univerzalan odgovor superkompjutora Deep Thought, konstruiranog od strane bića koja su htjela saznati odgovor na načelno pitanje o životu, svemiru i svemu, za koji mu je trebalo 7,5 milijuna godina kalkuliranja, ali se nakon toga više nitko nije sjećao koje je bilo pitanje.

        1. Nisam čitao ali sam slušao tu i tamo neke delove, to je valjda knjiga koja se svima svidela… Znači 42… Taj mi bus prolazi kroz ulicu…

          Mislio sam da referiraš na godine lirskog subjekta, or so…

          1. I mene je nerviralo kad su svi o njoj pričali s onim imperativom ‘must read this’, ali na kraju mi uopće nije bilo žao što sam malo ‘stisnuo ego’ i pročitao je.
            No da ovo ne ispadne nagovaranje na čitanje, objasnit ću: htio sam reć kako nema točnog odgovora na postavljena pitanja, ako ga uopće ima.

Comment

