IMAO SAM GROBNO MESTO NA DNU JEZERA

Imao sam jedan kamen, na dnu jezera, tu sam kao mali vezivao pertle, krenem u školu raspertlan i tu sednem i upertlam se

Imao sam jednu klupu, na dnu jezera, tu sam jednom zagrlio jednu Jelenu, a jednu drugu Jelenu zamalo poljubio

Imao sam jedan bicikl, na dnu jezera, njime sam kružio po dnu, po dnu na koje sam se uvek rado izletao

Imao sam jedna vrata, na dnu jezera, koja kada otvoriš jezero ne otekne, oteknu zglobovi, poplave, oči oteknu od oticanja suza

Imao sam jedno jezero, na dnu jezera, u koje sam s proleća, za sreću ubacivao novčić, onako kako se valja, preko ramena

Imao sam jedan san, na dnu jezera, plitko ukopan, duboko zaboravljen jer noći koje slede posle neprespavanih dana biće noći umora, one u kojima se ne sanja

Imao sam sve što sam mogao imati, delio sam to sa Jelenom, sada imamo samo flašicu vode, mrkli je mrak i jezero ne vidimo ali se oseća njegova plitka ustajalost, duboka koliko grobno mesto

55 comments

          1. pa za to da se molimo bogu, iskreno receno, i da ova pomoc ode tamo gde je zaista potrebna, if u know what i mean …..

  1. Potopi me onim poslednjim redovima… Nista ti to nije trebalo.

    P.S. Iznenadjena duzinom post-a. :)

      1. Minimalna steta, gotovo zanemarljiva, u odnosu na citave gradove potopljene. Hvala Bogu svi zivi i zdravi. Hvala na pitanju.

  2. Nekako sam očekivala tvoj doprinos i znaj da nakon neprespavanih dani i oteklih oči ovo pogađa direktno u dušu. BRAVO!

  3. Има текстова на које бих ставила . и оних после којих бих одложила писаљку. Овде не знам шта бих пре.
    Дубоки наклон!

Comment

