SENF

Na kasi je pisalo ‘POVRAĆAJ’ pa sam se ispovraćao kao konj, u kadicu gde stoje kese i pamfleti na akciji.

Ne znam koliko vam je poznato ali konji zbog dužine svog vrata i ugla pod kojim jednjak ulazi u želudac jako teško i veoma retko povraćaju.

Kako li je žirafama?

Nakon što se ispovraćaju, loše im se piše, i obično umru.

U teškim mukama sam se domogao telefona i dozvao Dugog da me otkopa. Istina je, nakon što sam se ispovraćao kasiru, da bio je kasir, na radnom mestu, završio sam u kovčegu, šest stopa pod zemljom.

Znate od prošle godine vežbam ronjenje na dah samo što u peščari nigde nemam more pa moram da se dovijam. Pročitao sam u priručniku za obuku KGB agenata, sa kojim je jedan partizan dao da ga sahranimo, da se mozak prvo vežba da se navikne na minimalne količine kiseonika, kako bi lakše podneo potpuni nedostak.

I sada mi Dugi pomaže, zakopa me na 5 minuta u raku koju spremamo za vikend, imamo taj jedan trenažni kovčeg koji niko ne kupuje, i onda ga ja dozivam na telefon. Jednom mi se nije javio odmah zato što je Marica bila došla da obiđe roditelje, pa se zagledao, bilo je proleće, sve ga razumem, vetar i haljina.

Bio sam u bolnici mesec dana posle. Doktor Šiška mi je rekao da mogu da nastavim da treniram. Kaže da naše mesto nikada nije imalo vrhunskog sportistu, i kako je moj sport plemenit jer nema udaranja i fer jer nema sudija, čovek je sam protiv sebe i protiv vremena.

Ja razumem Dugog, njega je devojka ostavila sa šesnaest i od tada nije baš čitav. Vodio sam ga i na auto put da se malo istroši ali bila je kiša pa nismo sreli nijednu, kako kaže pop Tasa, koji se moli Bogu da uspem, kurcoliznu. Deo mog treninga je i povraćanje a takodje i proliv. Naučio sam da izazivam i jedno i drugo. Cilj je da mi abdomen bude što prazniji kako bi se dijafragma u potpunosti spustila a pluća maksimalno rastegla i primila što veću količinu kiseonika. Povremeni član moje ekipe je i veterinar Krneta. On mi je predočio prednosti pražnjenja organa za varenje i resorpciju. On zapravo i nije veterinar iako leči stoku. Više je kao tehničar.

Mada Dugi tvrdi da je završio samo MOC.

Za proliv koristim gorku so koja može da se kupi kod Rumuna na buvljaku, ricinus koji mi dobavlja Krneta i jedan specijalan produžetak za tuš koji koristim za ispiranje odzada, poklon doktora Šiške sa kongresa u Berlinu.

Za povraćanje obično koristim jednu čašu u koju nalijem senfa i slane vode.

Mislim da je ovom senfu od jutros bio istekao rok.

Comment

