NAOČARE, MLEKO I KARTE ZA UTAKMICU

… jedan dečački …

Stalno bi nosio plavo, skoro teget

ništa vredno, razočarenja

prosuta po maglovitoj mesečini

skupio je u krevet, ispod jastuka

od pravih ptica, kondora i jarebica

stakla od prozora, sočiva prema zvezdama

ispod plavog papagaja,

na komodi kraj

san ostaje san, do kraja

Ako ne popiješ ostaćeš mali

pio sam i rastao i ostao dete

nema te igre

u kojoj ne možete

da mi pomognete

samo ako mi verujete

ako mi ne verujete, zatvorite oči

jedno je mrak, a drugo je teget

hajde još jednu čašu pa u krevet

Nikada nisam video magiju

iako me je nosila

nikada nisam dodirnuo zvezde

iako nisam bio na Zemlji

ljudi će doći da gledaju utakmicu

imaće mali osmeh na licu

iskreno kao dete

mrak uvek posvetli u teget

ako verujete

Comment

