KNJIGE 3

… i sajamski popusti …

Izdavačka kuća ’’DUCA CIGAN JE IZ BEOGRADA IŠAO BRODOM U EGIPAT’’

u ediciji ’’32.FEBRUAR’’ spremila je 13 novih, baksuznih, naslova:

1. ČUVAJ SE aPSA

usmena ispovest psa koji se borio u ringu sa drugim psima ne bi li svom gazdi koga je neizmerno voleo pomogao da zaradi gomilu para koje je gazda  neizmerno voleo

2. L’APOT.EKA

skraćeni spisak farmakoloških preparata, medicinskih sredstava a boga mi i čekića i macola kojima se na tradicionalan način može pomoći dedica koji je stariji od Pantelije

3. POGODJEN KO POČAŠĆEN

čast izuzecima ali ovaj rukopis je delo lovaca sa invaliditetom, a koje su zaradili u lovu i ima muzičke korice na koje je snimljen autentični smeh divljeg vepra (koji je jednom prilikom promašen a kuršum se zabio u guzicu lovca)

4. ZAŠTO SE KAŽE KARAVAN KADA IMA DOVOLJNO MESTA DA SE KARA I UNUTRA?

dnevnik privodjenja mladoga grobara koji se u slobodne sate prodavao kao žigolo a svoje tetke i ujne koje je privodio nije od majke smeo da uvodi u kuću pa ih je gostio u Opelu OmeZi karavan ’93
(a u ’93 najbolje se…)

5. PLAVA KONKLAVA

nastavka čuvene filmske epopeje o Plavoj laguni samo što se umesto Bruk Šilds pojavljuje jedan znameniti kardinal, kandidat za korisnika Svete stolice dok se radnja odvija u Vatikanu pred samo zatvaranje konklave
(golišavi dečak iz filma se pojavljuje onakav kakav je)

6. POPIS SIGNIFIKANTNIH RAZLIKA IZMEDJU VRBASA I VRŠCA
(AKO IH UOPŠTE IMA?)

zbirka urbanističkih rešenja po kojima se dva bratska gradića pokušavaju razlikovati (Bačka i Banat, ne reci te da to nije isto, aj Srem al’ ova dva, ma dajte molim vas!)

7. MOJA KRAVICA SUNČICA TRAVICA

intimna ispovest poznatog tenisača koji se pojavljuje pre filma u bioskopu, u banci i u L’apot.eci, objavljivana kao feljton u časopisu Moja Bašta o tome koliko je odista vime, te trovačice, mamipare i što da ne kažem goldigerke koja je samo želela ono za šta su drugi propišali vrelu krvcu svoju

8. BORIS ČEKA ŠEŠELJA

naučite sve o taktici čekanja, čeki, zasedi, savladajte neizvesnost kao da je baba sa penzijom, za samo 999 RSD, priredio kreativni tim McCann&Erickson

9. KLADIO SAM SE KAO DA SAM IZ KLADOVA NA TIMOVE KAO ŠTO SU ALBINOLEFE I PADOVA

ekskluzivna priča najvećeg domaćeg kladioničara, većeg kockara i od Lepe Lukić, koji je celokupni imetak, veći no što imaju Savatijević Kene i Peconi zajedno, zaradio igrajući ‘Talijane’ C1A i C1B

10. SAMO SAMOSTREL

niste sigurni da ste izabrali pravi način za samoubistvo?
Imamo revulucionarno štivo za vas, uputsvo za uporabu samostrela sa vezicom za povlačenje dugačkom i do dva metra
sedite lepo u omiljenu fotelju, nanišanite predhodno samostrel u predeo vrata i povučete uzicu koja vam je u ruci

11. VODOINSTALATER AMATER

glavni junak romana možda ne ume sa pravim cevima ali sa pravim crevima je tatamata
(ovaj roman nije napisan da vredja seksualne navike gej populacije i svaka sličnost sa pravim crevom je potpuno nehotična i spontana a sve u cilju promovisanja pakovanja mesnih preradjevina u prava creva a ne u plastična)

12. SPECIJALITETI RESTORANA ZAZE PAČULIJE

real time cook book gruzijskog više od dvometraša, po principu od Tokija do Milvokija, pa ako se to stvarno nekad dogodi, da imate gde da svratite na klopu u Milvokiju

13. MOJSIJE U JEDNOJ RUCI VODI KOZU A U DRUGOJ NOSI MAGNUM

zbirka besmislenih pesama pesnika za koga je malo ko čuo a i oni što su čuli nisu izabrali kozu

uživajte u čitanju uz krilaticu
ne prekidaj me dok čitam knjigu

4. mart 2013 17:07:13 | (23) komentara

I do solemnly declare da je ovo poslednji deo ove besmislene trilogije i da se necu vracati kao Roki Balboa sa KNJIGAMA chetiri, 5 i shest
horhe, u 4. mart 2013 17:17:35

dakle ima nesto u magiji brojeva, glasam za 7 i 11. Sazet rezime nije ni potreban, ovo su moja dva naslova.
robin, u 4. mart 2013 20:25:43

volish domaci tenis i domace kobasice?
(chek, chek, ovo bi moglo pogreshno da se protumachi)
horhe, u 4. mart 2013 20:30:00

ne, klizanje i slaninu, ustvari konkretno rebarca. Naslov me je privukao. chek, kakav chek na koliko odlozeno sa vodoinstalaterom amaterom?
robin, u 4. mart 2013 20:40:54

samo ako imash chekove amaterske banke
horhe, u 4. mart 2013 20:50:29

A zašto sam ja godinu dana ranije pitala je li soba tvoja? Sad mi ništa nije jasno.
moonlightgirl, u 4. mart 2013 22:34:15

bila si radoznala?
horhe, u 5. mart 2013 1:46:48

Ja ću da naručim trinaesticu, naravno, samo pod uslovom da je tvrd povez.
Weltschmerzgirl, u 5. mart 2013 18:37:36

da li je to neka predikcija?
horhe, u 6. mart 2013 0:15:56

u vezi desete stavke, pogledaj predlog
Small Apartments – Official Trailer
arrow3, u 6. mart 2013 0:24:11

jedino shto mi pada na pamet je da je Juno dobra riba i da Billy navija za Clipperse, mozda i pogledam mada, ocena i rezija ovog shvedskog Ozzyja lejdigagiste/madoniste, ich ne obecava
horhe, u 6. mart 2013 0:53:22

3. A sve se pitam da li je moguce da se moj svekar tako smeje sam sa sobom…No, sad mi je jasno. Zvuk dopire s korica.
nufeta, u 6. mart 2013 8:09:42

Odgledala, jedino sto vredi je scena iz garaze arrow3, u 6. mart 2013 10:25:48

Dakle, tvoje žongliranje rečima skoro da nema premca.
Gost kod grofice na veceri, u 6. mart 2013 21:41:02

goste moze s koro.m sam cu da guljajem a moze i premac, pramac, krme ili chamac, plutam kao Bramac (crep, iako (ni)sam lep)
rowena preskok za.bilje.zen (to su organizmi iz porodice biljaka koji odvode u zen pa iz istok razloga na sledecim izborima ce imati dati slogan)
nu(t)feta, sve.kar kakva smeshna rech, ahahahahahahaha
horhe, u 7. mart 2013 1:39:30

Ja cu da glasam za 4orku, naslov mi je genijalan, nasmejao sam se do suza!
duledudule, u 8. mart 2013 20:24:55

Od predikcije mi bolje ide intuicija, pa recimo da je to.
Weltschmerzgirl, u 8. mart 2013 20:27:30

dule i meni je to najuspeliji naslov, sam sam sebe najvishe zabavio
institucija, je l’ to neshto instant tuc?
horhe, u 9. mart 2013 3:03:28

Instant tuc, je l’ to nešto kao instant kafa? Bljuc.
Weltschmerzgirl, u 9. mart 2013 15:23:13

jesi siguran da nije laguna?
ljupce (Neregistrovan), u 10. mart 2013 17:09:34

Pozadini nedostaje Magnum, ostalo je sve ostalo za peT
TriDe, u 10. mart 2013 20:18:03

ova pozadina od juche je za post objavljen juche, kasnish tri ali hvala za 5
eh da, kako se kod tebe vidi koza?
na nekim monitorima nema glavu, ali zapravo ima
horhe, u 11. mart 2013 0:15:36

Ja nisam stavio koze jer mislim da navijaju za Partizan. Na mojima se vide krave, organske krave i to je to. Živeli!!!
TriDe, u 11. mart 2013 0:44:14

Comment

