ZAŠTO SE DJAVO NE PLAŠI DOSADE?

… but we did nothing …

Jednom sam sedeo u publici u koži trgovca kože u rimskoj areni, kada je imperator, poznat po svojim razvratima, naredio da se svi ljudi iz redova do onog u kome sam sedeo, najure na krvavi pesak. Ideja je bila da se divlje životinje nahrane običnim ljudima, jer su svi kriminalci već bili potrošeni. Bio sam se uplašio za svoj večni život. Posetio sam Kaligulu iste večeri. Po treći put za života.
Drugi put sam bio misao u glavi, olovka u ruci, papir feničanski, ispred španskog pisca, koji je pisao o liku, koji previše čita treš literaturu vitezova heroja, pa pokušava da i sam bude deo miljea. Bio sam i vetrenjača na brdu i plašio sam se da ne budem pobedjen. Kihot je ipak ispao kao nacrtan. I dan danas ga čitam i uvek me zabavlja.

Danas sam C.E.O. u velikoj korpraciji čiji je on-line sistem plaćanja usluga provaljen i zloupotrebljen metodom social engineeringa preko mog ličnog naloga. Kada je policija stigla na vrata hakera koji je za to odgovoran, Kozmo (Cosmo the God) je još uvek bio u gaćama, tek izašao iz krevata. U trenutku hapšenja imao je samo 15 godina.

Ljudi koji su čisti kao sveta vodica znaju biti užasno dosadni kako u istoriji, knjigama ali i u stvarnom životu.

22. februar 2013 1:00:54 | (17) komentara

slova su kao lak za nokte, samo da se zna
horhe, u 22. februar 2013 1:11:25

Dosada je kad se plasis sebe sta bi radio kad bi mogao i onda dosadis sebi ako licis na svetu vodicu. Extra boja je l’? Nimalo dosadna.
moonlightgirl, u 22. februar 2013 14:04:19

ni malo, zato sam je i ubacio.
uvek me muchi ta boja slova, zbog fotografija,
kad bi mogao svaki put da imam odgovarajuci kod samo da c/p
bilo bi cool kad bi svako napisao svoju definiciju kao ti (nisam imao tu ideju pa cu shvatiti kao predlozeno/prihvaceno)
horhe, u 22. februar 2013 16:04:29

Ja baš mislim suprotno, da je dosada đavolu najpristupačnija teritorija…
A Kihota ti toplo preporučujem.
Weltschmerzgirl, u 22. februar 2013 17:31:04

mene je to uvek bunilo, kazu stari (a i staromodne cure) ‘dosada je djavola rabota’ ali ne znam da li je reponja kriv i za upadanje u stanje i za to shto proistekne sranje?
ispada da chovek moze djavolski da ‘zaserava’ ako mu je dosadno…
sa druge strane dosadni ljudi se ne moraju dosadjivati, ama ich, ali biram devila za drushtvo pre nego takve, a verujem i on mene, ccc
deset puta sam menjao naslov
Zashto se djavo ne plashi dosade?
Zashto se i djavo plashi dosade?
nisam pametan, mislio sam mozda mi se ovde ukaze
horhe, u 22. februar 2013 18:18:08

Mislim da profesor Voland ipak više voli malo manje strejt dečake.
Weltschmerzgirl, u 23. februar 2013 0:03:22

mislim da nema cistih kao sveta vodica. Ima praznih, neinteresantnih (dosadnih i sebi) i drugacijih. Odustvo ideja pravi buku u glavi kod prvih i drugih a trece uglavnom tera na akciju . E sad , kakva ce biti, repata ili ne.. ..
robin, u 24. februar 2013 2:25:19

Citam trazeci odgovor i nista.
arrow3, u 24. februar 2013 9:54:22

nisam toliko strejt, strejt ko skejt
robin, dozvoli hiperbolu, mislim da se razumemo koje bi i djavo preskochio, to su oni za koje ne vazi treci Njutnov zakon
ali i dalje nemam odgovor, rowena
horhe, u 25. februar 2013 2:00:47

Dosada je rezervisana za nepušače. Pa ko je kakvog uma, nek shvati po sopstvenoj volji.
nufeta, u 25. februar 2013 10:02:10

cigarete ne troshim, plache mi se al’ se smejem
horhe, u 26. februar 2013 1:40:54

kad mu odradim kampanju nece imati cega da se plasi hehehe
ljupce (Neregistrovan), u 26. februar 2013 14:34:34

nego kome se najcheshce obraca nesrecni rogonja
nego marketing kompanijama
‘dajte malo zaludite ove ovim, one onim
da im ne bude doasadno’
ali teta u delhaizu ne pita da li si prodao dushu djavolu iz dosade, nego imash li dovoljno da platish brokole…
horhe, u 27. februar 2013 0:36:04

Pišeš odlično. Odsad ću te pratit.
Anoniman (Neregistrovan), u 27. februar 2013 0:59:56

hvala puno, a kako si me nashao?
ko veli da se mora imat tviter, da te ljudi prate tvit, tvit…
horhe, u 27. februar 2013 1:10:53

dzini i djavo, pfffff ne prihvatam
AV (Neregistrovan), u 27. februar 2013 14:22:14

chuo sam da je Disney prodao dushu devilu, ali tezak sam na ushima
horhe, u 27. februar 2013 19:00:44

Comment

