LUKSUZ

… čist …

Često prekoračim granicu.

Bez dokumenata.

Nigde nisam zaveden. Nikada nisam zaveden.
Savet graničara graniči se sa savetom staraca. Savest mi je ostarila pa često zadrema, kao svaki starac. Tada prekoračim granicu.

Izgubim iz vida celokupni vidokrug, zavidim samo na jednoj tački, zarezu. Zarez na oku se dilatira, upije da ubije. Upirem se da se ne odupirem jer bujica buja kao divlje meso.

Proud flesh.

Caro luxurians.

Zacrvenim se u licu kao tepih na patosu. Uskoro neko popije patos.

Crveni tepih je luksuz.

Luxurians.

Padne mi mrak na oči iako foaje hotela Luxurians ima šandolijer luster. Pustim da me taj mrak proguta više od devet, deset puta. Više od devedeset puta. Godišnje.

Izbrojim do deset. Tada naročito izgubim iz vida celokupni vidokrug. Jedne godine sam tako brojao preko hiljadu, kada se sve sabere. To je jedan pošten obrok brojanja.

Devojka je prva otišla, usred obroka. Njen brat i njegovi drugovi su jednom hteli da me presretnu na ulici. Prešli su na drugu stranu, na sunčanu stranu, odmah zatim.

Pas je pobegao sledeći. Vidim ga s vremena na vreme u dog parku kako se ipak veselo igra.

Spremačica je prestala da dolazi pre dve nedelje.
Negde sam načuo da se zauvek vratila na selo.

15. februar 2013 0:03:15 | (21) komentara

Eto, možda ipak postoji neko ko zaslužuje da nema ni kučeta ni mačeta.
Weltschmerzgirl, u 15. februar 2013 11:07:47

posten obrok brojanja, a ostanu gladne i meso i kosti
duledudule, u 15. februar 2013 13:50:33

cist luksuz, e da, pesma me pogodila.
duledudule, u 15. februar 2013 13:51:28

kucheta i macheta je pravi luksuz, a macheta je Danny Trejo, nasilnik, ali pravedni nasilnik, i zbog njega bih preshao na drugu stranu ulice
dule, pesma? nisam imao to na umu
kosti, hm, obichno budu polomljene a meso kontuzovano
horhe, u 15. februar 2013 16:49:18

tesko videti crveni tepih, tesko
TriDe, u 15. februar 2013 18:19:44

pre bih rekao, teshko onome ko chesto vidi crveni tepih, a josh teze onome do njega
horhe, u 15. februar 2013 22:43:29

i cirkuske satre imaju crveni tepih. Klovnovi se smeju i zasmejavaju a najtuzniji su likovi. Lepo zdanje, staro ( volim taj polukruzan prozor). Podseca me na jedno preko puta jednog parka. Hotel koji sam cesto posecivala da se uobrocim znanja.
robin, u 16. februar 2013 8:07:35

hocete da pogadjate koja je zgrada?
(naravno nije neka nepoznata, nepogodljiva, lokacija Beograd)
hocete da pogadjate o chemu sam hteo?
(chini mi se, na osnovu komentara, da je mozda ostalo nejasno)
horhe, u 16. februar 2013 17:27:10

ja hocu, mislila sam da je Filoloski.
robin, u 16. februar 2013 22:04:54

mene ovaj beli polukružni prozor asocira na studentski dom Lola, mada možda i nije ta zgrada… svojevremeno je Sanja sa cimerkama živela baš u toj sobi, a soba nekako na centru, gleda na “Vuk”.
duledudule, u 17. februar 2013 11:52:52

nije, vazi za oboje, objavicu sutra
nisam ochekivao interesovanje, mozda neko josh pokusha
e da, nasilje je luksuz, o tome sam hteo, ispade veoma aktuelno ove nedelje
horhe, u 17. februar 2013 12:05:13

Možda zgrada pravnog, ili ETF…? eto sad vidim da nisi imao to na umu, mene su neki stihovi zaveli i odneli u drugom pravcu…
duledudule, u 17. februar 2013 12:17:01

nije, mada zgrada u Bulevaru Kralja Aleksandra 73
moze biti pomoc u neku ruku…
u kom pravcu?
horhe, u 17. februar 2013 12:29:01

Pa prva polovina pesme me je navela da pomislim da je u pitanju bes iz nemogućnosti da se postigne neka suština ili zapravo samo bes i nezadovoljstvo usled nečega npr, tu je i pesma sudelovala, a ja sam tresher stari i slejer obozavam, a onda me je ova druga polovina i pogotovo posten obrok brojanja, to me je nekako obuzelo, a ja se uhvatim za stih koji mi pleni pažnjom, navelo me da pomislim da srdžba možda vodi u samoću, gubiš tlo i svi te ostavljaju (pas je otisao, devojka, spremačica) mada su mi brat i drugovi bili sumnjivi al’ ajd… a ond akad si rekao vidi se lapo kako je svaka reč na svom mestu… pa jel u pitanju elektrotehnički? napisao sam gore… ili mašinac?
duledudule, u 17. februar 2013 12:43:29

nije, ta zgrada je samo pomoc, asocijativno
a shto se tiche tumachenja, Slayer je agresivan, to je konotacija
a shto se pisanja tiche to je komplikovano, ne znam ni sam da objasnim
horhe, u 17. februar 2013 13:43:58

Chis’ luk-suz da te chitam odavle.
arrow3, u 17. februar 2013 15:19:19

a jel odavle Olandezija?
(imam 1 nji’ov dres, zbog nandzaraste
(tako sam je govorio dok sam bio mali))
horhe, u 17. februar 2013 21:37:31

Aham. Jos sutra, onda jos dalje. Znaci, perverzija od luk-suza.
arrow3, u 17. februar 2013 22:11:57

samo nemoj Sijetl predaleko, rowena
robin, dule, zgrada je Muzej Nikole Tesle, Krunska 51
horhe, u 18. februar 2013 12:49:12

ja, moj brat i hiljade nas drugih…
ljupce (Neregistrovan), u 18. februar 2013 23:07:12

ljupche ljupche, stvarno si Djura
(Djura ce ti oprostiti shto te je tukao)
horhe, u 18. februar 2013 23:23:52

Comment

