SUDBINA

… četrdeset dana kasnije …

… Takav je način sudbine: u jednoj ruci joj kruna, a u drugoj zamka;
Dok se ti s krunom na glavi veseliš, ona te zamkom sa prestola istrgne!
Šta treba ljubav za svetom vezati kad se svi od njeg’ moramo rastati?
Čovek se dugo za životom brine, a sutra će se vratiti u zemlju!
Ima li nebo o tom kakva znanja ili je prazna mozga, sve je jedno;
Mi ne možemo znati tajne neba, ne možemo mu reći: kako? zašto?
Ne treba radi smrti jaukati, zar ne vidimo šta je konac svega?

Abdul Kasim Firdusi, Šahnam (Knjiga kraljeva), X vek n.e.

– Daj skini taj sablasni osmeh sa lica, nije smešno. Izgledaš kao Džoker!
– Mhmhmhm!
– Ej šta ti je? Ej jesi li dobro? Reci nešto! Reci bilo šta!
– Bbblbl…A!
– Zovite hitnu pomoć, ovo je šlog! Brzo!

Ha, odavde konačno mogu da vidim da ne nosiš gaćice, kurvo mala. Dodji, nagni se, da ti vidim te sisetine, mmm… Jebao bih te! Jebote ne mogu da se pomerim. Koji kurac!

– Jeste mu vi… Šta ste mu vi?
– Lični asistent!
– Izadjite! Nemate mu više šta asistirati, pomogli ste, koliko ste mogli. Bilo je važno odmah prepoznati simptome. Biće vam zahvalan na tome. Pomerite se sad, da unesemo nosila!

Prokleti sat se klati, gore, dole, gore, dole, gore, dole… Nasledio od ćaleta. I kuglice u Njutnovoj kolevci, gore, dole, kao da nikad neće stati… Kao da smo u jebenom vakuumu. To mi je poklon od kurvice, koji kliše. Tresnuo bih joj ga medju sise a ona sva kao nedodirljiva. Posle danas zasigurno.

– Doktore?
– Dajte mu Plaviks i Hartmana i/v!

Do juče si bio onaj što udara a danas nisi ni na klupi, ni u protokolu. Drugi su leteli zbog tebe a danas su tvoja krila ostala priklještena u vratima lifta. Niko i ništa. Jedan dan, jedan sat, jedan minut i crno pocrveni  a crveno pocrni.
Rulet.
Mesecu treba čitav mesec da se popuni i isprazni. Vidim ga kroz prozor, izgleda kao srp koji mi je odrubio glavu, ovu na jastuku iz koje izlaze sve ove cevčice i žice.

A gde li sam sad?

– Sad ste na klinici. Sve je u redu. Odmorite se. Ako vam zatrebam pritisnite ovde. Možete me pozvati kad god poželite.

Ne izgleda kao klinika ali ova sigurno izgleda kao klinka. Klinka sa klinike koja miriše na lekove.

Čudan ti je parfem. Neki egzotičan, podseća na miris lekova, ne? Nego, pričamo već satima, jesi gladna? Hoćeš da izadjemo na večeru? Daj mi broj telefona da te pozovem na večeru? Rekla si da mogu da te mogu pozvati kad god poželim? Lepa ti je kosa, baš se nekako jako presijava. Skoro metalni odsjaj.

– To mi nije kosa, to mi je perika. Povuci me za kosu! A voleo bi da me vučeš za kosu, je li? Vidiš, ja sam ustvari ćelava od radijacije a ispod korseta je prazno! Nema nikakvih sisetina. Evo otkopčaću se da ti pokažem! Vidiš? To je samo barska stolica. Nikada tu nije bila nikakva klinka sa klinike.

Barmen je brisao čašu, sve stolice su bile okrenute i na stolovima, maestro je zaklopio klavir.
Na kraju šanka hrčak je okretao točak, trčao je i trčao, sve brže i brže, brže i brže, podizala se prašina piljevine u njegovom malom kavezu, ubrzao se toliko da se piljevina palila, dim je povukla ventilacija.

Dok sam vratio pogled, pao je mrtav.
Noge su mu se i dalje pomerale.

nastaviće se…

10. februar 2013 1:01:02 | (15) komentara

totalno si moderan
DTF, u 10. februar 2013 9:18:12

volim i ja tebe
horhe, u 10. februar 2013 11:30:41

Antipatičan lik, postavljen u dobar kontekst.
Muzička podloga je pak pravo iznenađenje.
Weltschmerzgirl, u 10. februar 2013 14:17:23

lik tek treba da se izvuche…
muzichka podloga upravo odslikava sudbinu, svi smo mi prashina na vetru, ako neko ima bolju, imam i zelju i volju
horhe, u 10. februar 2013 20:23:21

Možda Ringer? Ringe, ringe…
moonlightgirl, u 11. februar 2013 11:10:37

Sve si jači.
Gost kod grofice na veceri, u 11. februar 2013 11:36:10

Ringer Hartman isti kurac, imash li iskustva sa ovakvim sluchajevima?
Goste je l’ se secash one reklame kad Kari Pesic kaze neshto kao ‘Ima li ko jaći?’, valjda za Slinavko?
horhe, u 12. februar 2013 1:11:21

Shto kosa zna da bude iritirajuca.
arrow3, u 12. februar 2013 11:47:26

Ne, horhe, nikada ustvari nisam videla hrčka.
moonlightgirl, u 12. februar 2013 12:07:36

kad te drashka a nije ti do drashke
MG, sve sam razumeo
horhe, u 13. februar 2013 1:55:36

vidi jbt, urek’o sam Papu, oprosti
Sveta stolice
horhe, u 13. februar 2013 14:40:21

dobro je da mala u korsetu nema srp.Korset bez korseta, kosa bez kose a srp bez srpa. Jadan hrcak..mrtav a trci.
robin, u 13. februar 2013 19:04:33

ps. kad stavis svetla slova ne mogu da citam na tel.. Muzicka zelja
robin, u 13. februar 2013 19:06:07

sudbina je takva, prevrtljiva a slova nisu sudbina, trudim se da dobro izgledaju na fotografiji, na velikom ekranu, jbg shto je sudbina ekrana da bude sve manji i manji, zelja ce ti biti ispunjena kad god bude svetlija pozadina a ti me chitaj kuci kad dodjesh, inache
horhe, u 14. februar 2013 0:10:17

svakom po zasluzi tako mi deluje videcemo…
ljupce (Neregistrovan), u 15. februar 2013 19:03:44

Comment

