PODVIJ REP

… pseći život …

Samo dišem
ne mogu više
video sam kuče
koje ne beži od kiše
koje juri točkove
video sam kuče
koje ne nosi okove

Ne lažem
ne psujem
lajem kao pas
video sam čoveka
koji juri doveka
i ne stigne da stane
samo na čas

Kao primoran
prebiram po priboru
za ličnu higijenu
prirodu sam zaboravio
na betonskom terenu
pas je prljav
ostao da srlja

Pronalazim
ne kradem
kradom se prošetam gradom
nekad mi gladnom
ljudi koji nemaju za sebe
rado
udele da jedem

Hoću da arlaučem noću
hoću da prespavam dan
hoću da se vučem
kao prebijeno kuče
hoću da kuče
postanem od juče
da mi kuče postane unuče

Nisam siguran kako je dospeo ovde
da li je od alkohola ili od droge
ali čovek što je jurio
poprimio je pseće lice
i uzalud sam stezao vilice
samo je podvio rep
istina bio je pas, nem, gluv i slep

25. januar 2013 0:48:55 | (17) komentara

na ovom postu je muzichka podloga mnogo mnogo bolja, od onoga shto je meni uspelo, samo da se notira
horhe, u 25. januar 2013 2:05:08

Pravo je pitanje da li je ovih dana teže biti čovek ili pas. Već sam ti pisala na tu temu, sećaš se? Lepo je što skidaš kapu drugom umetniku, zato je ja skidam tebi.
Weltschmerzgirl, u 25. januar 2013 9:34:29

ponekad bih stvarno radije bio slepo, gluvo i nemo kuche i oslanjao se samo na njuh kada vidim kakvi su ljudi a kakvi su psi
horhe, u 25. januar 2013 13:33:24

Mozda da razmislis o ovoj izjavi. Ni psima sa ovakvim ljudima nije bas lako. Mozda im je sa psima lakse, ali ne znam da li jos ima divljih pasa, da lepo zive svoj mirni pseci zivot. Divljaka ima, ali ima i medju ljudima… Gde si samo uslikao ovu ekipu.
robin, u 25. januar 2013 22:13:47

imao bih pse (iz ekipe) da me chuvaju i klonio bih se ljudi, da, ionako je sve to mashtarija/metafora, na putu do prodavnice, u kraju
horhe, u 25. januar 2013 22:26:03

“Ja sam mršavi pas ostavljen od gospodara.. “. Pronalazim, ne kradem. Što je u ova vremena teških lopova izuzetak. Zadnji stih je predobar. Nekad sam jednako voljela i ljude i pse. Poučena dugogodišnjim iskustvom da će ti čovjek zabiti nož u leđa ako ga nahraniš, a pas će barem mahnuti repom, već dugo hranim samo pse.
astarta@net.hr, u 25. januar 2013 22:26:06

lezim a ne lazem, potpuno se slazem, astarta
horhe, u 25. januar 2013 22:29:02

Da mi je biti morski pas…
moonlightgirl, u 26. januar 2013 17:19:36

…imao bih oshtre zube.
horhe, u 26. januar 2013 17:54:44

Nije samo ko ne voli životinje, ne voli ni ljude, nego i ko ne voli Ljude, ne voli ni životinje. Samo, nisu svi ljudi Ljudi. Volite se, Ljudi!
Weltschmerzgirl, u 26. januar 2013 19:27:28

meni je ovo urbana balada o kucki i stencima.
arrow3, u 26. januar 2013 22:43:01

welt hipiku 1
rowena, zimski Jesenjin, najgori deo
…A uveče, kad živina juri,
Da zauzme motke, il prut jak,
Izišo je tad domaćin tmuri,
I svu štenad potrpo u džak…
horhe, u 27. januar 2013 13:26:08

taj rad, klot frket.
arrow3, u 27. januar 2013 13:34:49

a gdi je jovanka?ha?
komentar je suvisan zbog izrazene slabosti prema psicima
ljupce (Neregistrovan), u 28. januar 2013 20:32:23

Jovanka je Broz, ver je bila na Kubi
horhe, u 29. januar 2013 0:43:09

“nekad mi gladnom ljudi koji nemaju za sebe
rado udele da jedem”
meni ovaj deo naj
A.V. (Neregistrovan), u 29. januar 2013 1:18:41

dobar ti potpis anice, kucheci, mogla bi cheshce da ga troshish ovde
horhe, u 30. januar 2013 13:17:18

Comment

