LJUSKARI

… večera za jedno …

Dobro veče.
Da li je veče? Da li je dobro?
Dobro dakle.
Večeru za jedno.
Nešto teško ako imate. Od čega boli stomak i od čega se povraća.
Da li je gotova? Kada će da bude gotova?
Gotova je. Gotov je. Gotovo je.
Da li sam ja gotov? Da, ja sam gotov. Da li si ti gotov?
Kao posao? Posao je gotov? Da li si ti uradio posao?
Ne, ja nisam uradio posao. Ja nemam posao.
Da li ti imaš posao? Da li ja imam neka posla ovde?
Ko je ovde šef? Jesi li ti šef ovde?
Hoću da vidim šefa. Šef je sisa. Hoću da vidim sise.
Da li sam ja sisa? Jesam, ja sam sisa.
A nisam šef.
Gde je druga sisa? Obično idu u paru.
Gde je tebi par? Gde je meni par? Gde je meni šef?
Gde je meni sisa? Hoću i ja da sisam. Nisam šugav.
Šef je šugav.
Od šefa zavisi par i para i pare.
I jare.
I paja.
I sise.
Da li bi hteo da potrošimo nešto para? Da li bi ja to hteo?
Hteo bih ali imam samo nešto.
Nešto od ranije što uvek rani me.
Imaš li i ti nešto? Znao sam, svi imamo nešto od ranije?
Ranija je svima nama i majka i maćeha.
A jesi li ti sisao majku ili maćehu?
Jesam li ja sisao? Nisam.
Jesu li tebe sisali? Jesu li mene sisali?
Jesu, mene su isisali.
Isisali su me. Ostala je samo ljuštura.
Šta si u horoskopu? Šta sam u horoskopu? Rak. Vidi jebeno iznenadjenje. Cancer.
Kao neoplazma. Neko zlo svakako. Jedan korak napred, dva unazad.
Ljuštura. Samo ljuštura. Sama.
Da li si još uvek ovde? Da li sam ja još uvek ovde?
Da li sam ovde sam?
Da, sam sam.

18. januar 2013 23:37:09 | (19) komentara

Charles Bukowski.
astarta@net.hr, u 19. januar 2013 0:57:47

preterano je to, odvadi malo
horhe, u 19. januar 2013 1:11:06

Moze i u mnozinu, da li smo mi rakici, da li ste vi canceri?
robin, u 19. januar 2013 10:15:37

od Rakica znam Milana, od Milana Intera a od Intera Kontinental, vec od Kontinentala samo Bentlija…
pa opet od cancera znam samo cancel.
horhe, u 19. januar 2013 12:19:40

Onda cancel za samoću.
moonlightgirl, u 19. januar 2013 22:20:36

preferiram i OK i CANCEL za samocu, na 1 klik
(nedostajala si)
horhe, u 20. januar 2013 0:22:09

Može i pause nekada.
(ajde, ajde, još ću i suzu da pustim)
moonlightgirl, u 20. januar 2013 5:21:10

svi mi imamo nesto od ranije sto nas hrani tako sto nas rani…
duledudule, u 20. januar 2013 16:43:19

moze Lila Pause, je l’ se secash te chokoladice?
(ta suza neka padne u dekolte)
dule, bolja ti je ova formulacija od mnogih iz priche…
kad nismo od kamena, mislim mi koji nismo
horhe, u 21. januar 2013 0:04:58

a, razgovor sa samim sobom u ogledalu. da li sam ogledalo? ne, nisam ogledalo. što vežbam pred ogledalom kao ludak? možda sam ludak? jesam li lud? možda.
bongala, u 21. januar 2013 10:52:31

ko ranije rani mozda i ugrabi pre.
arrow3, u 21. januar 2013 15:10:17

U dekolte mi juče upala pereca iz kesice dok sam jela sama, nećeš verovati.
moonlightgirl, u 21. januar 2013 15:21:16

bongala
You talkin’ to me? You talkin’ to me? You talkin’ to me? Then who the hell else are you talking… you talking to me? Well I’m the only one here. Who the fuck do you think you’re talking to? Oh yeah? OK.
Rowena, kada sam napisao Ranija, imao sam negde na pameti da sam nekada chuo (prochitao) to ime, mozda odavde Ranija_Al-Abdulah on Wikipedia

MG,
verujem, ali perece nisu seksi
horhe, u 22. januar 2013 0:32:36

Ako nešto od ranije ili Ranija i dalje ranjavaju, onda ili nije prošlo, ili je to što boli sujeta.
Mrzim horoRskop.
Weltschmerzgirl, u 22. januar 2013 18:15:52

i sam ne gotivim horoRskop, za dva dana sam mogao biti mnogo zabavnija zivuljka, trt
horhe, u 23. januar 2013 0:23:19

al kurca baba vecerala
ljupce (Neregistrovan), u 23. januar 2013 21:37:02

da, sve je kurac, pa i vechera(s)
horhe, u 24. januar 2013 0:10:22

idu u paru, a ako ne onda mogu i od para.
kazu da je podznak mnooogo vazniji od znaka ako je to ikako moguce
AirHeadAlice (Neregistrovan), u 29. januar 2013 1:35:07

u podznaku nikako da se odluchim
lepo je videti te ponovo ovde…
horhe, u 29. januar 2013 11:48:01

Comment

