POSLEDNJIH 30 SEKUNDI

… savršeno završeno …

Nebo je bilo ljubičasto. Ravan je zlatna. Zlato je uglačano. Kristali svetlucaju pod sjajem crvenog Sunca. Crna senka leži na svetlu. Prsti se pojavljuju iz širokih polja tame. Opruženi su. Grčevito hvataju uglačane brazde blještećeg metala.

Nastajem! To je nemoguće! Nastajem, kako će život postojati bez mene? Da li bi nešto moglo da me spasi?

Senka počinje da menja oblik. Stopala izroniše iz tame. Ledja. Grudi. Koža. Kosa. Svetlost je ostala nepromenjena.

Oblik! Tekstura! Pokret! Nemoguće je! Ja ne mogu da nastanem! Kako se ovo dogadja?

Polje tame se sužavalo. Senka je postajala sve tanja, izduženija, sabijala se. Ruke su se tresle. Vrat je drhtao. Odmahivanje glavom proizvodilo je zvuk. Tišina je bila izazvana i srušena.

Misli!? Mogu i da mislim! To je nemoguće! Niko ko postoji ne može da stoji iza ovoga!?

Zlato je bilo zagrejano. Bilo bi divno bos prohodati par koraka.

Kako to da hodam? Nastala sam! Ali to je nemoguće! Neko bi mogao da me vidi!?

Strela vremena se zabola u vrat senke koja je postojala na zlatnoj ravni. Tresak pada na ploču nadvlada prasak probijanja tkiva. Boja krvi i boja zlata se pomešaše. Stvarale su se svetle zone.

Na nebu.

20. decembar 2012 20:12:48 | (17) komentara

Ne daj da te proguta mrak.
Weltschmerzgirl, u 21. decembar 2012 3:08:45

kao prvo, hvala na nevidjenom savetu/komentaru
kao drugo, tri su krucijalna pitanja ovde otvorena
prvo: ko je, gde i shta objavio dvadesetog dvanaestog
dvehiljadedvaneaste u dvadeset i dvanaest?
drugo: o chemu se zaboga radi u ovoj prichi?
i trece, najmanje bitno: shta je uslikano?
odgovori 2/3 bice dovoljni da se ne bude progutan
propan, butan, Dzibuti, Becutan
(to sam oduvek zeleo da napishem ali sam se sramio)
horhe, u 21. decembar 2012 4:37:24

nevidljivo je trebalo da bude mnogo više
dirty
moonlightgirl, u 21. decembar 2012 10:37:24

nisam Christina Aguilera
(lepo sam se stesao inache)
ovo mi je kao najapokaliptichnija pricha,
to ce biti da je aktuelno ovijeh dana,
kao o ubistvu smrti je i nestanku vremena
(odgovor na drugo ?)
pa kada nestane vreme, valjda je tad sve crno
jbg, nema ni lasc od lascivnosti, izvinjavam se
horhe, u 21. decembar 2012 15:15:27

Uvek možeš da budeš horhe akimov apokaliptični, ne moraš da čekaš poslednjih trideset sekundi
moonlightgirl, u 21. decembar 2012 15:48:50

apokaliptichni horhe akimov, a.k.a A.H.A
svidza mi se, bez shechera
samo sam, mali Mujo, hteo kud i svi, u smak, smack, shmek, Shrek, Shaq…
mislim ko bi josh hteo danas da chita o pochetku zime ili borbama bikova ili spushtanju sa Treshnje ka Kragujevcu?
horhe, u 21. decembar 2012 16:16:46

“Malo nas je al’ nas ima”, to je i bila npr. poenta mog protesta kolenom međ’ smak
moonlightgirl, u 21. decembar 2012 16:56:04

jedva se suzdrzah da ti ne ostavim manje dirty,
vishe lascivni komentar sa kolenima i smicanjem
klavijatura krenula sama da tipka,
morao sam da joj prekinem napajanje
na trideset sekundi, da se prizove
horhe, u 21. decembar 2012 17:18:39

desni klik, prevucem, sve obelezim, citam i utom slucajno kliknem negde na pozadinu posta i slova urone u mrak… nestanu, vreme tece, smak traje… ceo dan danas
duledudule, u 21. decembar 2012 20:42:48

…i danas, i danas ne budem, i da nas ne bude
horhe, u 22. decembar 2012 1:15:41

Ti da nestaneš. Nemoguće. Onda bi i ja nestala. Lol. Nego, hvala ti što nam na sve načine otežavaš čitanje svojih postova. Tjeraš nas da se trudimo oko tebe. Lol.
astarta@net.hr, u 22. decembar 2012 12:26:49

Ja znam da odgovorim na 2/3 pitanja, neka to bude dovoljno da te ne proguta mrak, a odgovore necu da otkrivam, zbog publike.
Weltschmerzgirl, u 22. decembar 2012 19:46:12

ti se trudish, nestalna
publika koja te proguta, to je, to je dobra ideja, svidja mi se to
horhe, u 23. decembar 2012 1:04:33

Bolje da te publika proguta, nego da te neki psihički bolestan obožavatelj ili obožavateljica drži svezanog u nekoj kolibi. Lol.
astarta@net.hr, u 23. decembar 2012 11:39:18

obozavateljicu bih podnosio
horhe, u 24. decembar 2012 2:00:51

grupa smak
ljupce (Neregistrovan), u 24. decembar 2012 10:22:38

trebali su biti dvdeset prvog ili drugog, smak za smakom, s makom, poppy, popij!
horhe, u 24. decembar 2012 18:23:25

Comment

