IKO?

… niko? …

Nema mesta za dvoje

na mom belom

crnom licu

maskirne oči

masakrirane

maskarom se ne boje

prema sredini

već prema kori

već pre kore se skorim

ukočim

da reč ne prozborim

već prema odori

prepoznajem

odurno lice

se stvori

stvor opori

prepoznajem sebe

kapci na pola

i stojim

stajanjem sporim

starim

oprosti

sorry

Nema sećanja za mene

nema memorije bola

nervi ko nervi

otupe polako

polako sam tup i dobro mi ide

dobro mi je tako

udobno

grubo udobno

grobno udobno

lako, dno

so i led

led i rane

rane i so

Nema izlaza

sa ovih utabanih staza

nema fraza, ni prikaza

nema kamikaza

nema tragova

obijanja pragova

vragolana i vragova

nema pacova, ni štakora

mogao bih da izadjem iz šatora

sa potopljenog broda

na ledenu ploču

tanku kao film

koja pušta u gluvo doba

samoću

samo samoću

ni Mesec više ne izlazi noću

sam sam

i samo sam hoću

ali nemam s kim

16. decembar 2012 0:37:32 | (13) komentara

Pa imaš facebook. Budi i ti dio hipnotisane gomile. Lol.
astarta@net.hr, u 16. decembar 2012 11:55:05

“Masakrirane maskarom”. Sviđa mi se.
astarta@net.hr, u 16. decembar 2012 11:55:36

“Take me somewhere nice”
Izgleda da nešto ipak znaš.
moonlightgirl, u 16. decembar 2012 15:09:15

Sredinu izmedju nikog i svakog, to je najteze pronaci…
Weltschmerzgirl, u 16. decembar 2012 21:08:49

video sam jednom kad sam bio mali panker majicu, napred je pisalo ‘da li verujesh meni’, kada je lik proshao, na ledjima je pisalo ‘ili mislish svojom glavom’, uvek sam to sebe pitao, nemam FB, fak
izgleda da ipak neko slusha ‘moju’ muziku, znam neshto ali krijem veshto
manje sredinu, blize nikog
horhe, u 17. decembar 2012 2:34:11

nema fraza, ni prikaza, nema kamikaza, nema tragova, obijanja pragova, vragolana i vragova… izostane odgovor i nema pitanja, nema skitanja, ni siktanja…
duledudule, u 17. decembar 2012 16:06:50

poshtujem dopisivanje, to nije lako
horhe, u 18. decembar 2012 0:40:13

Više volim karirano nego maskirano
ShArGaRePiCa, u 18. decembar 2012 9:43:25

e bash bih voleo da vidim te karirano nashminkane ochi (na stranu shta mi prvo padne na pamet kada se spomene karirano)
horhe, u 18. decembar 2012 14:07:42

karirani stolnjak (stoljnjak?) plave boje
ljupce (Neregistrovan), u 18. decembar 2012 14:22:22

sto stonjak stol stolnjak stolj, jbg
sa jedne strane karirani sa druge maskirni
ne znash gde da pritisnesh
ipak nije bio niko
horhe, u 19. decembar 2012 2:31:31

Izmedju nikog i svakog trebalo bi da bude tvoj neko…
Weltschmerzgirl, u 19. decembar 2012 12:31:53

dace Bog da svako ima nekog svog
horhe, u 20. decembar 2012 0:13:45

Comment

