SLAGALICA

… lekovi od srede do kraja nedelje …

Slagalica. S lagalica. S small, mala laž. Lažarica. Zbirka malih laži.

Mala gazdarica. Mala, ali gazdarica.

Slavica.

Laž bez lica. Lice bez vilica. Laž bez vilica.

Slavija.

Slava via… Vijana slava.

Dijana. Lažna slava.

Spaček. Prava slava.

Sveta slava. I svi sveci. I svi sveti.

Cveti.

Cvet. Cvetni trg. Budi drug. Drugarica.

Osmi četvrti. Peti deveti. Devet i pet. Četrnaest. Paran broj.

Devet cvetova i pet cvetova.

Pet ambalaža. Lažna ambalaža. Ružna ambalaža. Skrnava. Skaradna.

Skarletna. Ruža ne može biti lepša. I blaža.

Ruža vetrova.

Ruzveltova. Ruzvelt. Teodor. Otac. Makarije.

Makar da nije. Makar da sam ja. Mada ga samo…

Madagaskar. Daleko.

Maskarada. Blizu.

Šezdesetosme u Parizu. Poslednji tango. Dvoje. Potrebno.

Jednom. Jednome.

Jedan manje. Jedna manje.

Jedan je najusamljeniji broj. Gori je i od dvojke.

Krug. Prazan. Pi. Pih.

– Dobro veče, profesore. Gde li ste vi to bili? Malo po gradu, kako je bilo?

– Pih. Je sais que la meilleure. Uskoro ću opet tamo ali vam se neću vraćati.

Samo sam se podsetio kako će da bude.  Lagarija tako bedna, igrarija samo jedna.

– Neka neka, sve će proći…

– … pa i život.

– Spremila sam vam lekove od srede do kraja nedelje.

– Hvala sestro, poneću kutijicu u sobu.

– Laku noć, profesore!

– ‘Noć, draga.

12. decembar 2012 12:12:33 | (13) komentara

pokvariše ti slagalicu ove 33 sekunde…
Tanja Henry, u 12. decembar 2012 14:41:50

Masochism tango – Tom Lehrer…
MorticiaHope, u 12. decembar 2012 15:21:14

Uzimajmo redovito lijekove i sve će biti u redu. Lol.
astarta@net.hr, u 12. decembar 2012 16:41:32

zapravo dvadeset i jedna, ali nisam ja Gandalf,
a poshto je hit dana Tom Lehrer evo mala pomoc oko osnovnih rachunskih operacija Tom Lehrer – New Math;
da, pesmu znam od Toma, imam odavno sve njegove albume, (je l’ lichi to na mene, ipak se on stalno sprda, chovek?), otkrio sam ga kada sam pravio moju Mexico kompilaciju (da vidish koliko ljudi gotive Meksiko, my dream country, i shta ga ih je pesama), uglavnom, Lehrerova je ovde,
Tom Lehrer – In old Mexico
a od Adamsa najvishe gotivim rodjaka, srecna sreda
i jedna za tebe, chista radost (je ovaj Tom Lehrer)
Tom Lehrer – The Old Dope Peddler
horhe, u 12. decembar 2012 19:13:12

s ruzom u zubima, tango.
MorticiaHope, u 12. decembar 2012 21:12:22

pleshem kao indijski slon
horhe, u 13. decembar 2012 0:00:38

Ova ti je na drugo čitanje. I treće, i četvrto…
Weltschmerzgirl, u 13. decembar 2012 10:49:21

Let iznad kukavičjeg gnezda
bongala, u 13. decembar 2012 23:30:57

dok se sve rechenice ne sloze, u puzzle
ostadoshe mi The Mary Onettes neprimeceni
in fact male old Amelie Poulain, Pariz, France
bash bih voleo da mi razradish svoj komentar, zashto taj film?
a mozda i ukapiram sam…
horhe, u 14. decembar 2012 2:02:54

slika vrhunska pa odvlaci paznju
ljupce (Neregistrovan), u 14. decembar 2012 22:46:29

Makar da sam ja.
moonlightgirl, u 15. decembar 2012 0:30:33

Htedoh reći to uglavnom fali u slagalicama raznim, da se potrefi.
moonlightgirl, u 15. decembar 2012 0:40:16

makar da jesi, ne bih se muchio sa slagalicom
horhe, u 15. decembar 2012 0:41:16

Comment

