MOIS DE CHIENS – quatrieme partie

POENTER

Kad oreol nestane

vreme je za kapuljaču

ključ u bravu

koenzim i enzim

ne mogu da rezim

ne mogu da režim

a da ne čuvam glavu

dvoje kao jedan

tvoje prazne oči

ne mogu da gledam

ne prilazi

ukaljaćeš mi auru

do ovde je moje

za ostalo mi puca

ne zaleći se

tako

dobra kuca

puknućeš od čauru

imam oklop-sklop

kao kornjača

zube ko pirana

ima dana

kada ne izlazim iz stana

ima noći

kad mi nema pomoći

pa evo vegetiram

tretiram

ne serviram

treniram

ne trokiram

blokiram i šokiram

biram da provociram

trotinet koristim za net

bicikl za struju

zubarska sam stolica

pa na mene psuju

pa sa mene pljuju

imam sve te nastavke

sedme elemente

sipam čaj od mente

ispred bulumente

i pijuckam na momente

momentalno neće

ništa ne može

da me omete

monumentalne sveće

tope se kraj topa

još 5 minuta

i gotova je klopa

za ishranu

gore pomenutog oklopa

stopa stopu stiže

ona je sve bliže

senka čoveka

što sam nekad bio

pseto što sam krio

postalo je živo

promenilo je dlaku

ali ćud je ista

čista ko čistina

poentiram bez koske

kao Paul Pierce

čisto kao istina

20. novembar 2012 19:43:02 | (11) komentara

ako imaš osam šava to ti je orgilan
DTF, u 20. novembar 2012 22:53:20

ako imam devet na putu sam da budem Rondo
horhe, u 21. novembar 2012 0:53:20

Kažu, za čvrst oklop dosta kalcijuma.
Zeleno, volim te zeleno!
Weltschmerzgirl, u 21. novembar 2012 22:34:49

zeleno, cud je uvek ista… uvek…
ZelenaSuncica, u 22. novembar 2012 0:43:08

Zeleno, volim te Zeleno, to je beshe onaj Federiko Garsija Rolka
taj bi sigurno navijao za Seltikse
horhe, u 22. novembar 2012 10:50:50

Sa dva šava, gotovo je od 7 do deset dana.
Plavo.
moonlightgirl, u 22. novembar 2012 20:20:09

bice gotovo za 7 do 10 dana, ti bash nisi zavolela ove tematske mesece, plava?
horhe, u 23. novembar 2012 10:52:56

horhe je zelen i odmara oči
thirstydog1, u 24. novembar 2012 0:45:53

i može da se svira
thirstydog1, u 24. novembar 2012 0:46:54

zeleni pas sa brda, koji navija za Seltikse
i brdo je zeleno…
horhe, u 24. novembar 2012 17:17:14

paul pierce
ljupce (Neregistrovan), u 25. novembar 2012 14:32:32

Comment

