MOIS DE CHIENS – premier partie

BOKSER

… omiljen za koske …

Neprestano halapljivo ližem prašinu sa asfalta

na stolu je ostalo voće koje se raspada

mogao bih se probudti na Krimu

faca mi je isavijana

na silu, na falte

u ringu rime oculi se šire kao palate

‘Pavijana’ su roknuli Tatari sa Jalte

Ekstremisti kao magla misty

potpisani u dnu na svakoj crnoj listi

seku dugo, seku sporo, sirov horor

posekotinama donose hipersenzitivni vizir

čujem curu sa brojevima kako bespomoćno vrišti

plastika se sa nje topi, odlazi u slivnik

kotao zapišti

Segregacija je uradjena napamet

kakav je to bezoblični gamet

koji svoju nedomišljenu glupost

ostavlja k’o namet, gubim je iz vida,

udaram bez stida, puca jagodična kost

možeš svoje trulo voće da poneseš u amanet

ne trebam tvoj lament

Vest se širi brže nego miris, miris smrti

koji kada te zavrti kao karusel neće da te pusti

trebao sam opet ja na tom podu biti

ali jedno dogovoriti a uraditi drugo

poprilično je jadno, zato biće gadno

jer ću sada doveka sebe od dva polučoveka

neprestano kriti

Eliminacija upotrebljenih ljudi

više me ne čudi što ludim

sa slomljenim snovima

u slomljnim prstima se budim

rukavice su tesne, okačene o klin, besne

to kučkin sin u meni neće da se smiri

i dalje sam žedan krvi kao izgladneli vampiri

Sudbina ne postoji, postoji samo čovek

koji vreme broji, koje isto ne postoji

sam sebe rodi, sam sebe kroji

drži svoj gard, na rukama svoj grad

ne napušta svoj ring, nema ništa s Njim

ulazi u klinč, ulazi u linč

i kada šiba i kada prima bič

Tatari su na vratima, prisetim se lica

koje je je imao ‘Pavijan’

čekam ih godinama i satima se skrivam

poslednji okršaj sa nezvanim gostima

za koje sam znao da dolaze,

jer verne sluge ne trpe poraze

finalna runda a onda kuda ću s kostima?

5. novembar 2012 23:59:13 | (15) komentara

“Sam sebe rodi, sam sebe kroji.” Poenta,
biće da je zbog glupe noći i pametnog jutra.
arrow3, u 6. novembar 2012 1:03:56

dok ne padne mrak na ochi
horhe, u 6. novembar 2012 1:10:54

…na oči čarnie…
Gost kod grofice na veceri, u 6. novembar 2012 9:41:43

…na ochi charne, da ne bi gledale…
horhe, u 6. novembar 2012 10:07:19

Dobar pas.
Weltschmerzgirl, u 6. novembar 2012 19:15:28

Penny.
horhe, u 7. novembar 2012 0:46:41

Brus Willis lover Pulp Fiction
Esmeralda Villalobos (Neregistrovan), u 8. novembar 2012 3:41:12

nije daleko, nije daleko uopshte,
onda bi Dzontra i Semi J bili Tatari sa Jalte
nego koja li si ti Esmeralda?
Dijana uloguj se
horhe, u 8. novembar 2012 17:10:08

zadovoljna sam …onako
larissa, u 8. novembar 2012 18:13:54

ja prizeljkujem finalnu verziju u mesecu pasa
mislim jedva cekam
ljupce (Neregistrovan), u 8. novembar 2012 22:23:40

mislim partie finale
ljupce (Neregistrovan), u 8. novembar 2012 22:25:40

mislim zadovoljena kao kli nishta vag
a za finale sam spremio neshto neverovakularno
horhe, u 9. novembar 2012 16:21:26

Neurovaskularno.
Weltschmerzgirl, u 9. novembar 2012 23:07:59

znaci kome su ovde rukavice za boks tesne hvata se za pero, to sam ja izvukla odavde
AirHeadAlice (Neregistrovan), u 13. novembar 2012 23:55:22

meni je pero i ime, Perro de la Colina
horhe, u 23. novembar 2012 16:15:10

Comment

