HEROJ

… postati umiranjem …

Polomljeno palidrvce. Polomljeno palidrvce u ruci. Polomljeno palidrvce u polomljenoj ruci. Ruka polomljena u nadlanici je iščašena u ramenu. Zbog tog iščašenja telo izgleda  kao da pod sobom, u pesku krije još jednu ruku. Nago telo mladog muškarca leži u netaknutoj pustinji. Ne daje znake života. Oko trupa ne postoje tragovi života. Kao da je pao s neba.

Dvojica muškaraca lome palidrvce i jedan od njih sakriva komadiće u dlanove a dlanove sakriva iza ledja. Ko izvuče manji deo pristaje da skoči iz balona i na taj način omogući drugome veće šanse da se sam vrati na poletište. Već u par navrata su naglo gubili visinu i zbog toga su izbacili sav teret iz korpe, pa čak su i sve stvari skinuli sa sebe.

Prijatelji su krenuli da lete balonom severno od        Sao Paola kada ih je iznenadna oluja oduvala duboko iznad peščanih bespuća koja su pretila odozdo koliko crni oblaci odozgo. Vetar izmedju njih je činio sve da preispita pomenuto prijateljstvo. Isprva im je delovalo uzbudljivo, delovalo je da su stvari pod kontrolom dok nisu počeli da gube visinu.
Tragedija je bila na pomolu. Prijateljstvo je bilo na polomu.
Palidrvce je polomljeno.

7. oktobar 2012 2:34:04 | (17) komentara

Kako drugačije, nego umiranjem.
moonlightgirl, u 7. oktobar 2012 8:29:37

na nesrecu nikako, posthumno je imperativ
horhe, u 7. oktobar 2012 11:01:02

Na ovom svetu se ne isplati.
Gost kod grofice na veceri, u 7. oktobar 2012 12:40:03

isplata za udovicu/udovca
evo malo novca, umesto heroja
horhe, u 7. oktobar 2012 13:23:54

oko trupa ne postoji zivot (ni) u tragovima
duledudule, u 7. oktobar 2012 15:21:16

..In my opinion seeing is to know
The things we hold
Are always first to go
And who’s to say, we won’t end up alone..
arrow3, u 7. oktobar 2012 16:51:33

Je l’ vredelo, ako se posle srušio i onaj drugi?
Weltschmerzgirl, u 7. oktobar 2012 18:02:53

vredelo je dok se nije srushio, i ako se nije srushio, samo je pitanje kako i koliko?
rowena, otkrio sam koja je pesma, otkrila si mi alter bridge, otkrivena je ikarusna podloga podslikana preko tek nashpanovanog monitora, ostaje samo da mi napishesh kako ti se svidela moja muzichka podloga?
dule, ta scena je kompozicijski osmishljena da unese dozu misterije, koja obavija svakog heroja, a ujedno je i jedan od tragova koji nisu preslikani…
jesi li imao ideju u kom smeru odatle je pricha mogla da se razvije?
horhe, u 8. oktobar 2012 0:39:27

Danas svakako ne onoliko koliko bi trebalo…
Weltschmerzgirl, u 8. oktobar 2012 14:23:09

svidža.
arrow3, u 8. oktobar 2012 21:07:46

“Kao medalja na mrtvome tijelu… ”
astarta@net.hr, u 9. oktobar 2012 7:58:28

dok sam citao imao sam par misli u glavi, no kad sam zagazio u drugi pasus sve mi se nekako fino razresilo i ispalo jos bolje, nego sto sam naslucivao.
duledudule, u 9. oktobar 2012 9:32:39

pricha pilota koji je poginuo pre 13 dana
horhe, u 9. oktobar 2012 16:15:27

get me a lawyer
who will sue the world for me
arrow3, u 9. oktobar 2012 18:56:34

avantura
ljupce (Neregistrovan), u 9. oktobar 2012 21:10:33

jezivo i svidja mi se
kucAnica (Neregistrovan), u 16. oktobar 2012 12:15:24

balon skok heroj smrt
balon skok heroj zivot
horhe, u 18. oktobar 2012 16:47:16

Comment

