STRATUM DISJUNCTUM IN VIVO

… čekanje je najteži deo …

Odbacujem sa sebe
sve one pre tebe
i one posle tebe
višak vrisak što mi u grlo grebe
sve što me jebe
i što me ne jebe
odbacujem sa sebe
pravo u slivnik
na mesto bez potrebe

Razgovaram sam sa sobom
kad te nije
u sobi
kad te nema
soba je nema
sobar je nemar
ostavio za sobom
ostane nepar
kada nisam s tobom
razgovaram sam sa sobom
kao grobar s grobom

Naidju noći i prodju snovi
naidju prazni dani
nesvrstani
naidju ovi i novi
naidju, prodju
a neće da dodju
dani i noći
kad mi samo ti možeš pomoći
kada ćeš doći?

Apostrofiram namet
pa mi tako padne na pamet
da ostavim košulju u travi
da kao zmija počnem da davim
redom i random
da odbacim opusteli dom
i potom započnem šetnju
prokletim svetom
da te vratim u svoj kop
da tvojim osmehom
potopam potop

Mesečarim tako pred tvojom kvakom
pod tvojim krovom
kakav sam slomljen
ko da sam upio Krakow
krakovan tek tako
sve na note, polako
pustim muziku da mi svira
a zvuk vibrira
tvojim korakom

Elipse za stipse
a za tebe je ocrtan savršen krug
Mesec je ortak, Mesec je drug
Mesec je mesto
gde se sretnemo često
ti pogledaš gore
ja pogledam gore
i more stane u čašu
iz koje napajam pore
mirisi tvoji rude
miris tvog tela pre zore

Naivno nag te čekam
i istu takvu te sanjam
odbacujem sve sa sebe
i sve ispred sebe sklanjam
kad dodješ
i uhodaš medju mene
upleteš se u moje ruke i moje vene
da mogu bez muke
da ti se klanjam

Tako ogoljen
sedim i čekam
čist kao list koji nosi reka
a svaka reka i kad je duga
i kad je daleka
dodje u more
i svaka duga i kad je tuga
dodje u more
dodji kod mene
da dodjem u tebe
odbacio sam višak sa sebe

17. septembar 2012 0:00:07 | (19) komentara

eto vidis kako moze nemracna, a lepa? dobro, malo setna, o nedostajanju, ali kad se vrati, ima da bude vatromet i sve to setno da se zaboravi… 5 bambija!
Tanja Henry, u 17. septembar 2012 1:46:09

ova mi je malo pitkija, tj. manje teska i ima simpaticne rime “a la baby blue”, dobar mi je deo “soba je nema sobar je nemar ostavio za sobom ostane nepar kada nisam s tobom razgovaram sam sa sobom kao grobar s grobom”… cini mi se da si i ranije pominjao slivnik
duledudule, u 17. septembar 2012 2:11:01

vishe se puta slivalo, jbg
nepitan odgovarash na moje omiljeno pitanje – Koji deo?
zahvalan sam ti na tome…
horhe, u 17. septembar 2012 10:43:12

Ako se pitaš koji deo, ja bih uvek prvi, tamo sve lepo piše:
“Odbacujem sa sebe
sve one pre tebe
i one posle tebe”.
moonlightgirl, u 17. septembar 2012 11:15:46

da, nishta nije sluchajno
horhe, u 17. septembar 2012 11:28:08

“ti pogledaš gore
ja pogledam gore
i more stane u čašu
iz koje napajam pore
mirisi tvoji rude
miris tvog tela pre zore
Naivno nag te čekam
i istu takvu te sanjam
odbacujem sve sa sebe
i sve ispred sebe sklanjam
kad dodješ
i uhodaš medju mene
upleteš se u moje ruke i moje vene
da mogu bez muke
da ti se klanjam” diiivnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
bongala, u 17. septembar 2012 13:20:54

kako li se lektorishe ova dugachka rech?
horhe, u 17. septembar 2012 14:14:07

hahahaha vidiš da se razvlači kao špageti. liči na špagete koje nemaju kraj nego tako se nadovezuju
bongala, u 17. septembar 2012 14:43:07

kad kazesh shpageti, Maza i Lunja
horhe, u 17. septembar 2012 15:00:32

Lepa je cela od Č do E
I ne priznaje se ono ‘car si’ bez ‘lele’
AirHeadAlice (Neregistrovan), u 17. septembar 2012 19:56:10

ce da bude sredjeno
horhe, u 18. septembar 2012 16:07:07

Pola vidim, pola ne. Al’ se uzdam u tebe
arrow3, u 18. septembar 2012 16:19:12

kad ukljuchish konjpjuter ochekujem izdanak uzdanice
horhe, u 19. septembar 2012 0:07:11

meni lepo sve jer pretpostavljam kome je posvećeno, pa mi nekako drago. Ali, pusti mene, ja uvek nešto beznadežno romantična
kampelic, u 19. septembar 2012 22:05:47

mais, bien sur Kampel
horhe, u 20. septembar 2012 9:36:04

Omg, he’s back!
Bx (Neregistrovan), u 20. septembar 2012 13:57:01

omg, she’s back!
horhe, u 20. septembar 2012 19:28:54

Samo da budem u tebi..
astarta@net.hr, u 2. oktobar 2012 23:07:59

hvatash se za najbolji deo
horhe, u 3. oktobar 2012 12:55:31

One comment

Comment

