PROZOR SA POGLEDOM NA MONTANU

… 500 dana ranije …

Pogledaj kroz prozor, vidiš me da dolazim

magla u tvojim očima, polako prolazi

izmamljujem osmehe

sa prozora na koji slažeš moje pesme

niko drugi da pogleda ne sme

imala si vremena

da raščlaniš sve

Hodao sam ka tebi devet godina, bila si sama

kraj je puta i Mesec je kao pre

i nije važno ko koga ne voli

ti voliš mene i ja volim tebe

kada noć na vrata zagrebe

Vidim kroz tvoje zidove, da si stradala

slomljena koplja i prljave štitove

tuga je bila tvoja Valhala

koliko juče išla si na dvoboj u zoru

ali barut je bio natopljen u svakom pištolju

i izbegla si sudbinu junaka

samo po cenu svojih praznih šaka

Nemam lake odgovore za tebe

ko si ti da mogu da te lažem?

znam samo za ono što nosim kod sebe

biće ti taman

kao jutarnji san

veruj mi kad ti kažem

Osluškujem tvoje srce, divlja kao bujica

i znam da si štitila sebe poplavom suza

ali magija nije sprana sa tvoga lica

nikad ti ne bih tražio nešto što ne možeš

nikada ne bih pristao na lakše od bluza

Video sam kako ljudi dočekuju zore

i kao vampiri ostaju da gore

ostani uz mene mi nismo gladni tudje krvi

ne traži me, potražiću ja tebe

doći ću prvi

slaću ti pesme da ih slažeš u prozore

kada noć na vrata zagrebe

U tvojim očima vidim svoj odraz

na svojim usnama vidim tvoj obraz

i Savski venac mi je večeras kao Montana

ne vidim te ali idem ka tebi

toliko prostora stoji medju nama

Nisam budala koja pati za pažnjom

ali mi trebaš da bih bio ceo

i za ubuduće zapamti ovaj deo

kada me ne bude biću tu negde oko tebe

kada mi zategneš krevet i oboriš veo

kada noć na vrata zagrebe

Sve što imam složeno je u tvom prozoru

upija Sunce i zavija na Mesec

pogledaj me, s kim ćeš opet čekati zoru

da te podrži

da te oko struka zadrži

jer noć će da ode

i koga je briga gde je sad vode

21. jun 2012 2:21:13 | (15) komentara

Izgleda da lepotu pogleda s nekih prozora ne možeš uvideti dok to nisu prozori tvoje sobe…
Ima ko vidi, kad noć na vrata zagrebe.
Weltschmerzgirl, u 21. jun 2012 16:27:29

eh da je ovo soba u Montani…
sada bi bash legla jedna
horhe, u 21. jun 2012 16:40:24

Srećom pa blog ne podržava suze
moonlightgirl, u 21. jun 2012 17:09:43

I za ubuduce zapamti ovaj post.
Ovo kopiram da podelim obozavaocima da nauce napamet.
arrow3, u 21. jun 2012 18:05:25

ljubav
horhe, u 21. jun 2012 18:20:46

Meni ovo zvuči i reći ću pa kud puklo: Dobro mi zvuči.
Gost kod grofice na veceri, u 22. jun 2012 11:53:21

“Nikada ne bih pristao na lakše od bluza…”  Sviđa mi se. Kažu da kada nešto sanjaš, ujutro kada se probudiš ne smiješ pogledati kroz prozor jer zaboraviš što si sanjao.
astarta@net.hr, u 22. jun 2012 13:11:06

Now you’re talking! Falile su mi ove emotivne, pusti sedmoduple metafore i prozu.
Bx (Neregistrovan), u 22. jun 2012 14:10:38

chuj, zvuchi kao osvezenje na ovom nazovi blogu,
kao Montana za ovaj pakao vani
asta ti odgovarash na prvo ? koje postavljam kada neko prochita
‘a koji deo ti se najvishe svidja?’
beksa, dobro je dok su sedmoduple, fin okrugao neparan broj,
osvezavajuce je videti te opet
horhe, u 23. jun 2012 4:45:48

ih, pa ljubav, pa milina…pa ih .
nutfeta (Neregistrovan), u 23. jun 2012 7:17:11

Cijela pjesma mi je odlična. Ovaj dio mi je najbolji: “Vidim kroz tvoje zidove, da si stradala, slomljena koplja i prljave štitove
tuga je bila tvoja Valhala
koliko juče išla si na dvoboj u zoru
ali barut je bio natopljen u svakom pištolju
i izbegla si sudbinu junaka
samo po cenu svojih praznih šaka.”
astarta@net.hr, u 23. jun 2012 8:34:35

dobra muzika
…vidis da se kontrolisem
ljupce (Neregistrovan), u 25. jun 2012 11:27:22

ljupche se iskontrolisalo
ljupche kontrolor
horhe, u 25. jun 2012 21:51:26

prevedi pesmu u celzijuse molicu
da znam koja mi je melting point
AirHeadAlice (Neregistrovan), u 26. jun 2012 8:55:43

kazu da je u Montani ‘ladno u pm
bilo je ‘ladno i kad sam pisao
recimo 0, pozitivna +
ledena…
horhe, u 26. jun 2012 15:24:13

Comment

