IDEMO U RESNIK

… 47 Katićeva 8…

Na saboru trubača bio sam s gitarom

otisci stopala povezani s bradom

grudi od kevlara prekrivene šarom

haljine mesa isprskane šlagom

pustinjak u Ušću obliven baladom

muzika je lasta i nestaje tragom

u liftu se vozim sam sa jednom starom

kiša uvek ima veze s padom

utorkom odbijam da se vidim s dragom

kutija patofni popunjena darom

šunjam se vešto pojavljujem se kradom

u banci dinari spavaju sa parom

opareni krompir izmerim vagom

jarac očigledno ima problem s nadom

nad čadjavim kaminom stoji urna s Blagom

kariranu zavesu obrišem sa karom

ćut bre

ref

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

Jari Litmanen tamani bananen

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

Dart Vejder sa kacigom u gaćama ulazi u sobu

So Sabi babi što se okreće u grobu

grobare sa juga sam primio na probu

probijam se kao partizanovci u NOB-u

nobles odbija da utanačimo globu

robujem navikama k’o gospodar Vučić robu

vodu za pranje veša sam pronašao u zglobu

kad nekog popišam popišam se po drobu

za sideshow zahvalim se Bobu

najbolji od najboljih napiše mi molbu

što je ugraviram na plombu

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

za pet danja deset kilograma sranja

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

tetovaža mi je majko draža

ne zaleži vraža

ajilimjan akljib oib ej im nelop ajilionur nelO

Odoh da se sankam,  smrznuću se kao riba,

jakna mi je tanka

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

ej Branka Danka Stanka

Olen runoilija polen mi je bio biljka najmilija

draga moja tvoj sam pesnik idemo u Resnik

koje kriv zbog našeg više nije živ

5. jun 2012 22:44:12 | (17) komentara

Baksuznost utorka nekada se ne može prevazići čak ni kad određene transportuješ na stalno iz Katićeve u neku bližu ulicu, jer utorak je utorak. Sve prolazi, samo je seljanija večna!
Weltschmerzgirl, u 6. jun 2012 2:07:20

u Resniku utorak ne postoji
horhe, u 6. jun 2012 4:51:16

ahaha, ali jari litmanen! 5 bambija za nezaboravak…
Tanja Henry, u 6. jun 2012 11:31:39

mislish da je Jari sluchajno upotrebljen?
naravno da ne, u Resniku nema sluchajnosti
horhe, u 6. jun 2012 12:24:08

Kad napišeš neku običnu, ja ću ti kupiti sladoled moonlightgirl, u 6. jun 2012 14:14:24

ja kornet za sladoled
arrow3, u 6. jun 2012 15:18:08

u Resniku je sladoled zabranjen
horhe, u 7. jun 2012 7:07:00

kresnik
ljupce (Neregistrovan), u 7. jun 2012 22:59:39

i ja cu ti kupiti dva
ljubi ga majka (Neregistrovan), u 8. jun 2012 7:03:02

Lazu te, draga, svi
Momci i ozenjeni.
arrow3, u 8. jun 2012 11:03:32

Rowena, moracu da proverim ali mislim da je pre tebe draga stvarno bila majka
ona je svog upecala, josh dok je JBT bio ziv a sad koliko se lazu i za koliko sladoleda…
(sad je glupo pisati ove Resnik komente, kao tamo je ukinuto kresanje pa se koristi samo shibica kad mi je majka ostavila komentar,
ne znam ko je josh imao toliko srece, malo me blamira sa pravopisom ali mozda je trema ipak se skoro chetiri godine spremala za ovo)
horhe, u 8. jun 2012 11:36:02

Za mene jedan od ta dva. Mislim, sladoleda.
Weltschmerzgirl, u 8. jun 2012 18:32:46

bejashe rech o 3 sladoleda, zar ne?
danas ce biti vishe nego dobrodoshli
temperatura ce ici preko 33
horhe, u 9. jun 2012 1:33:50

ovo ti nije bas smece ,idemo na Tresnju
Miki Manojlovic (Neregistrovan), u 9. jun 2012 16:44:35

na putu do Treshnje vidj’o sam i vece, mislim smece
horhe, u 9. jun 2012 19:49:58

ovo je neka oda analnom seksu ?
(ovakva pitanja da očekuješ kad naturaš poeziju paorkama kao ja što sam )
larissa, u 10. jun 2012 14:40:07

o da
horhe, u 11. jun 2012 8:34:18

Comment

