IMITACIJA MESECA – deo četvrti

NE VOLIM PONEDELJKE

U utorak uvek utonem ko rak, upamtim trenutak, upišem u kutak, u utabane ivice Mlečnog puta, upletem korak. Sreda mi je s reda, gledano sa strane ili gledano s preda, snova sati sedam, posla sati sedam, ostalo je vreme samo moje kome želim da ga predam. Četvrtak čeka taktika taktilnog preskakanja, četiri puta više sanjam kad sam bila manja, neostvarene želje ponovo stvaram. Petkom me netko a ko nije Petko spasava spasavanja sa pustih ostrva a Dunavska poluostrva ostavim za vikend slikanja Suncu što im se klanja. Subota su botanika i tapete, iz prirode kad sam bila dete i moje treće sočivo što pamti neuočivo. Nedelja je nedeljiva bez ostatka ali zato sa ostacima živim nedeljama duže, klikeri su prosuti i kruže li kruže.

jul 2011.

22. maj 2012 23:04:53 | (15) komentara

Moon ili Alana zbog klikera, ali dodje mu slicno, zar ne?
SluPro, u 22. maj 2012 23:13:47

Ovaj slupro bi i za Vuka pomislio da je moon
DTF, u 23. maj 2012 9:36:18

…ali osmesi u naslovu, poneka dechija rima, Dunav, trece sochivo i Pulp
pa vishe je nego ochiglednostivo
i moj zpu imitira leptirove…
horhe, u 23. maj 2012 11:09:13

Baš takav, recepat očiglednostivi
za to kako da ponedeljak postane lakše premostivi.
Weltschmerzgirl, u 23. maj 2012 14:44:48

GOBLINI – PONEDELJAK
duledudule, u 23. maj 2012 18:06:44

srecom da je danaske chetvrtak iz Danske, neshto ce mi tu biti trulo
dule da necesh opet da unosish pometnju i rasulo?
(ne vidim kako bi goblEni mogli nashtetiti meni)
horhe, u 24. maj 2012 0:20:14

Klasika. Lep post, malo komentara.
moonlightgirl, u 24. maj 2012 17:21:45

u poslednje vreme imadoh tolike ugly spise
horhe, u 24. maj 2012 18:38:58

Dobro, ako je Dunav u igri, Georgije, onda je latinovich u pitanju… Sve patetike lice jedna na drugu, samo su srecni postovi nekako originalni… Salim se, ali zaista odredjene blogerke podsecaju jedna na drugu, da li zbog medjusobnih uticaja, raznih alter ego igrica ili neceg treceg, ne znam… Ali podsecaju…
SluPro, u 24. maj 2012 21:04:48

vremenu ću još malo vremena dati
da mi dane poređa po logičnom sledu,
ako nastavi ovako sasvim ću se izudarati
kad s terase vikenda padnem na sredu…
… srećom, posle toga četvrtak stigne,
ruku mi pruži i s osmehom namigne,
dok mi daje mesto s pogledom odličnim,
u odnosu s Džarvisom vrlo ličnim…
p.s. imitator mi se čini vrlo vičnim
da nedelju okiti znamenjima taličnim.
alan_a, u 24. maj 2012 22:05:34

jednom lego prvog, a probudio se treceg…
ljupce (Neregistrovan), u 24. maj 2012 22:47:12

hvala ala, n_a vodish me za pravo, tebi ne stigoh ni poruku da sendnem
imash majstorske obaveshtajce koji ti za tebe motre i na mene
horhe, u 25. maj 2012 9:17:08

‘danas ne moram da idem na pos’o
shetam se po kuci kao da je korzo’
horhe, u 26. maj 2012 0:40:34

ali bi se lako moglo pomisliti za slupra da je danilović.
thirstydog1, u 26. maj 2012 5:28:44

mesec imitacije je gotov za koji dan i josh 1 post, i postle nestle nastavljam da imitiram stvarnost…
horhe, u 26. maj 2012 19:57:33

Comment

