IMITACIJA MESECA – deo treći

DOMAR VULE SA PALILULE

Seci

Kolji

Od Ruby

Ako misliš da se raduješ narednom danu
ne zalazi na levu stranu

Jabučki rit
ili Veson & Smit
Misliš da sa mnom možeš da se jebeš
iseći ću te bonsekom na šnite i baciti u Sebeš
sačmara
ili Popova bara
Delove tvoga iskasapljenog tela
svariće Padinska skela
Krnjača
ili vrelina zavarivača
Nadam se još jednom krivolovu
na tvoju glavu u Kovilovu
gusenice od tenka
ili Crvenka
Tvoje organe novčim
kod rumunskih kanibala u Ovči

Ako ne želiš da vidiš šta je klanica
neka ti Dunav ostane granica

Besni Fok
ili elektrošok
U mirnom Vrbovskom
truneš na bajonetu mom
plikavac
ili Dunavac
na Malom Zbegu
zakopaću te plitko u snegu
Široka greda
ili otrovna kreda
Za tvoj život uzimam rentu
kada zalutaš u Čentu
moja katana
ili Reva kafana
čak ni Borča ti neće biti gorča
kada sa tobom okončam

Ako ti je draga svaka kost
ne prelazi Pančevački most
ovde si zasigurno nepoželjan gost

avgust 2011.

16. maj 2012 17:18:19 | (23) komentara

Pančevački most kao lajtmotiv Akimovovog stvaralaštva.
Nisam baš upoznata sa likom i delom imitiranog, ali mi se i van toga dojmi, a i jasno mi je odakle inspiracija…
Weltschmerzgirl, u 16. maj 2012 17:59:20

Nemam ideju kome je ovaj tribjut…Tvoj, samom sebi? Kakav lokal-patriotizam ovo je reklama…turisticka
Ilijana, u 16. maj 2012 18:08:32

kako? pa jedan jedini pravi horor blog na ovim prostorima, dodushe malko skrajnut, otkrivaj i plashi se, buuuhahaha
ne bi ti ziveo tamo ni za karton vinjaka, prokleti Panchevac, nataknem ga na…
…pilon, samo moram u turizam, nataknem i njega…
horhe, u 16. maj 2012 19:00:35

Vozove volim, pa računaj da sam se (pro)vozala ovim. A tek pesma što je dobra, ne mislim tvoja, nego ova Ruby, Ruby
moonlightgirl, u 16. maj 2012 21:55:59

Cula sam za Vuleta ….
valjdacusticidomuza, u 16. maj 2012 23:54:21

shta sad meni znachi osoba svetle kose a znachi mi da vidish samo, ko god to bio, skrajnuo od Ruby, kad tu postoje dvoje koji su u vezi
a niko josh nije pogodio
ko je Vule?
horhe, u 17. maj 2012 0:12:22

Maricev komsiluk
duledudule, u 17. maj 2012 15:51:40

Budi samo malo precizniji koji Marić ?!
Anoniman (Neregistrovan), u 17. maj 2012 19:40:44

Ovaj indi i Kaiser Chiefs su mi omiljeni za neke faze
Gost kod grofice na veceri, u 17. maj 2012 20:56:39

beskrajno duhovit odgovor
Anoniman (Neregistrovan), u 17. maj 2012 22:10:34

shta je sad Jovan Maric Aleksu Maricu, shta mu je? Vule bi mogao da se preziva Maric, ako treba… Dule otkrij nam i identitet konja Cvetka, Da Vinchijev kod i spomenik Bajagi na maloj Slaviji za ime sveta, ne pravi se beskrajan
od Indie-jaca kod mene ove nedelje radi James
horhe, u 18. maj 2012 0:00:19

Ako nekome nešto misliš da pretiš onda mu zaista direktno i zapreti- a ne ovako. Malo hakovanja kompjutera, puno je tu laganja i šta još tu, dragi moj pesniče, ima i treba da se vidi?.. Jel ti sada jasno zašto niko iz Marićevog komšiluka neće sa tobom da se druži? Nisi ti loš, loše je samo to što se sve vreme praviš jako loš i to još lošije izvodiš. Zamalo da za ovu pretnju dobiješ poziv na sud što sedi od prošlog leta na polici. Od danas pazi kako se izražavaš, jer i moje je okruženje za tebe pretnja zavisi kako se postaviš. Dobar si ti, tu nema dvojbe i zato ni nema potrebe da izigravaš lošeg momka, samo navlačiš nesreću. I neprijatelje. I mislim, a i ti si toga jako svestan da je ogromna šteta načinjena upravo tvojim lošim ponašanjem. Na tebi je da sa tim živiš dalje, nema potrebe da brljaš i navlačiš nesreću, jer znamo da znaš da znam o kome pričaš.
Aleksandar (Neregistrovan), u 18. maj 2012 1:51:24

konachno jedan zastrashujuci komentar od kog su mi spale gace, mislio sam da ce izlet u horor proci bez kishe ono shto kazu Outkast
‘you can plan a pretty picnic
but you can’t predict the weather’
horhe, u 18. maj 2012 7:00:21


larissa, u 18. maj 2012 12:21:46

konj cvetko je onaj konj sa predjasnjih slika (bar je mene asocirala) a maric je moj drug koji zivi u kraju koji si opisao u pesmi, preko pancevca, opet asocijacija.
duledudule, u 18. maj 2012 15:27:17

toliko o tome, ko hoce da nagadja neka nadje Nadju, il’ nek ide kod Tome
horhe, u 19. maj 2012 2:11:52

Jebe me ova tvoja pozadina. Ko da sam na nekom tripu. A čista sam, majke mi.
astarta@net.hr, u 20. maj 2012 1:20:18

komentari sa jebanjem i pozadinom su chist p3
horhe, u 20. maj 2012 10:44:50

je li brate tokyo jel i ova mrtva?
ljupce (Neregistrovan), u 21. maj 2012 14:42:54

opet ista pesma, idem da obrishem kecelju od krvi
horhe, u 21. maj 2012 20:48:14

Prvo, nisam prepoznao nikakvu pretnju u postu (‘ajde nema veze , ionako slabo kontam poeziju). Drugo ne znam kome bi ti mogao cime bilo sta da pripretis.
A pisanje ti je i dalje na aparatima…
Miki Manojlovic (Neregistrovan), u 22. maj 2012 16:25:39

jbt pa ova pesmica je bolja od moje!
horhe, u 22. maj 2012 20:08:37

ustvari kao trebalo je da kao bude kao Bozza kao vampir iz kao Zemuna, i kao tresh horor gradske opshtine, kao Dunavski venac, kao…
ali avaj, sledeca ce biti laksha…
horhe, u 22. maj 2012 21:50:53

3 comments

  1. jedna od najstrasnijih stvari je kad predjes most a to nisi zeleo, pa u panici sidjes na prvoj posle mosta…onda skontas da nema tu stanice za nazad….pa moras da cekas drugi bus da ides jos jednu stanicu…
    uh….
    jel stvarno misle da je u pitanju pretnja neka?
    hahhah koliko je to dobro onda..pretis nekom pesmom! :)

Comment

