GOST KOD GROFICE NA VEČERI

… princeza Pocahontas i ženski kečeri …

Slušam samo maestre, duborezim sestre
Djepeto Gvardiola mi je zakupio Mestre
da.mu karo herc i pik sa drafta
spravim za idola, da može se istrese
detelina s čet’ri lista i sirova nafta
u mom dvorištu ako imam sreće
dolazi mi i iz dvojke Lester

Kada slažu porastu im dojke, sise,
ni papiga ih više nedeljom ne pušta na mise
druge heroine kad ih vide počinju da vrište
droge heroina prosute za Easter
zečicama koje mama nauči da njište
sledi seno sledi slama sa drugim kobilama
dobiju u isto vreme i zooster i blister

Analiziram ko Lister, da li možda biste
bile malo beast, ne? Evo biću lepotica
unazad od pelena sjajim kao šljokica
Elena Anaya & ‘Tasha Yarovenko me donesu u krevet
tužićete me Fontenu La za uvredu i klevet
u u u fontani pernem tiket
gde imam i dvojku na Servet

Nahuškam ‘Skonija na kilo trule pleve
maloletnice što pipka odvedem kod Mileve
Albert je očajan jer je učio od žene
matematika bez trika nije deo teme
ove emisije, nego nagr@dno oduzimanje
drugo stanje, treće poluvreme
Cicciolina i Moana odredjuju vreme

Da li me čuješ da psujem, da proklinjem ti pleme
kakav je to poGUN genom seme da ti jebem?
današnje devojčice izgledaju k’o mrene
kopnene ribe bez mesečeve mene
što ne nose breme
hipnotišu izmišljene providne kretene
iz X u 2 zakucam na Bremen

Averzija kad u oblake i nosić se penje
lenje kao Yossi Benayoun
a opet jul je kul, dok avgust je hot,
čekaj samo keš od teše pa da snimim spot
i sve bude ful, lepše treše, lepše plešem
Don’t you think she’s not?
Iskreno? Privlačna je kao drot

Leveridž moje manufakture je umiljat k’o rot
jer cure su cure kad se malo jure i puno osvajaju
a veštice su seksi poput Toni Blera
od šume nogu i dupeta iz svakoga smera
ne vidim od ispod kačketa, NY, drvo života
ni iz zamka Perlez, neobeležen prelaz
iz 1 u 2 obori me Xerez

28. april 2012 1:02:15 | (15) komentara

Ma koji TBF i Marchello. Idi tamo negdje pa traži spoznore.
astarta@net.hr, u 28. april 2012 11:28:36

Ovo je trailer, a serija kreće neki dan od ponedeljka.
Weltschmerzgirl, u 28. april 2012 12:05:24

imam skull ali nemam skill
umem samo da imitiram…i stvarnost
horhe, u 28. april 2012 12:11:42

Šta mislim o ovome sam ti već rekao. Pitanje je samo da li sam ja u stanju da mislim. O ovome.
Gost kod grofice na veceri, u 28. april 2012 13:18:29

Skapirao sam da je bzvz da ti delim banalne komplimente (Kada već nisam u stanju da smislim neke dorasle).
Gost kod grofice na veceri, u 28. april 2012 13:20:21

ostaje nedoumica
da li postoji zamak u Perlezu
ili sam to izmislio?
horhe, u 28. april 2012 15:12:50

ne razume ljupce…
ja glasam za izmislio
ljupce (Neregistrovan), u 29. april 2012 22:33:01

pitam se kako li mi je (r) proshao izmishljeni tiket?
kao na filmu…
horhe, u 30. april 2012 6:33:32

Kolko si ih imao do sad?
moonlightgirl, u 30. april 2012 23:05:45

fali ti jos prozorce pa se na nj’ popnes
odozgo mos’ pisat’ po istim gore navedenim
a mos’ se i ono kao, malo navuci,
kaze Pepe ubice ti pleme
al ti pisat’ mos’ i dok pisas
pa na isto dodje…
boli tebe cose…
Ilijana, u 30. april 2012 23:20:38

Hose je inace dundjer.
honorarni.
arrow3, u 1. maj 2012 1:58:06

iz dvojke Lester to sam pogodio, ostalo sramota
pleme mi je mini, pisham kad god mogu
od dunjera sam bio u Dundjerskom,
to je negde u shiroj okolici Perleza
a pesma je ustvari o tome kakve su danashnje cure
zato sam i promenio pod
nasloF
horhe, u 2. maj 2012 18:17:04

Panta Šiklja Nafta – Kravlji džez
thirstydog1, u 2. maj 2012 20:10:48

da, jest, potpuno sam zaboravio na Pantu
poznavao sam jednog Pantu koji je tad bio kao nabildovani Shiklja Nafta
i zvah ga tako a on nemade pojma zashto
kapiram da je 13i stih bio presudan
lep je to okrugao broj
horhe, u 2. maj 2012 22:40:28

druge heroine kad ga vide počinju da vrište
’cause Woodvian made them all pussy blisters
larissa, u 3. maj 2012 12:11:00

Comment

