IZVINJENJE

… kada ću te videti opet?

Moj život stoji. Ne znam više da li da poverujem u vreme. Senke koje su me pratile su nestale ili ih više ne vidim. Ranije mi se čulo zvono na vratima. Danas kroz njih ne prolaze ni mrak ni hladnoća.

Razmišljao sam možda bi trebalo da nabavim psa. Napravio bih mu kućicu na balkonu. Samo da mi se neko poraduje kada se vratim kući, neko da se igra sa mnom a kada mi je dosta samo da ode na balkon.

Prijatelji trebaju prijatelje.

Ljudi trebaju prijatelje.

Ljudi trebaju ljude.

Ali teško se odlučujem na promene. Moja ljubav prema životu i moja ljubav prema ljubavi se nikada nisu srele.

Izlazim napolje da srećem ljude.

Da bi doživeo ljubav trebaš nekoga voleti. Da bi nekoga voleo trebaš ga doživeti.

Nemoj živeti ostaće loše. Nemoj voleti ostaće tuga.

Kada ću te videti opet?

Pre ne znam koliko otišao sam sam u bioskop. Gledao sam film na pozorišnoj sceni. Zaljubio sam se u Grace Mulligan jer sam je sve razumeo.

Prijatelji trebaju prijatelje.

Ljudi trebaju prijatelje.

Ljudi trebaju ljude.

Kada ću te videti opet?

19. april 2012 18:17:38 | (21) komentara

Svesna nepromenljivosti te istine, ipak se uvek iznova pitam zašto je tugu i patnju tako lako opisati tako da te zaboli neka bolesna, destruktivna lepota, a pred srećom vazda ostajemo nemi…
Weltschmerzgirl, u 19. april 2012 19:49:14

sad bih ti napisao nesto, ali ne znam sta, cini mi se sve, neophodne reci su na mestu, a svaki komentar suvisan, Palac na gore matori, bas dobra…
duledudule, u 19. april 2012 21:52:26

dule vi’sh shta kaze welt, bilo je lako,
cimenat je tezak, izviniti se je teshko…
horhe, u 19. april 2012 23:42:50

ljudi trebaju psiće
ljupce (Neregistrovan), u 20. april 2012 0:26:01

psetancad ne trebaju ljude ali su prefini pa se chesto druze sa bagrom
horhe, u 20. april 2012 6:45:49

…moja ljubav prema meni i
moja ljubav prema tebi
se nikada nisu srele….
nemoj gledati
u usne moje
nema izvinjenja….
Ilijana, u 20. april 2012 11:48:13

podudaranje?
udaranje u pod?
Ili iz koje je to pjesme?
horhe, u 20. april 2012 15:21:35

Treba i psu dati šansu da ode kad mu dosadimo.
Vremenska neverica.
moonlightgirl, u 20. april 2012 18:14:07

ovo je godina samoce.
tako zapisano negde u milki vej.
arrow3, u 20. april 2012 19:13:26

kome se i zasto izvinjavas?
gde si bio do sad? (Neregistrovan), u 21. april 2012 3:21:15

moj (tvoj) novi omiljeni post…
ZelenaSuncica, u 21. april 2012 15:04:57

Ho, kad si ovo pisao ? Sa 16,am?
Cenim da je iz starog šteka. A, opet.. nekako.. simpatikus.no.
J. (Neregistrovan), u 21. april 2012 16:31:40

Samo da mi se neko poraduje kada se vratim kući, neko da se igra sa mnom a kada mi je dosta samo da ode na balkon – e to je idealna ljubav, ali zato što je i sebična – apsurdna je. Kme.
Bx (Neregistrovan), u 21. april 2012 19:33:46

nece psi da odu, oni su rodjeni sa znanjem praktikovanja nesebichne ljubavi, mi ljudi trebamo decenije da to uvezbavamo, decenije tamo vamo, godine samoce
kao neposredni izvrshilac lirskog subjekta odgovorno tvrdim da je sagradjen od fragmenata tudjih zivota samo sa namerom da se izvini sam sebi, druga osoba je samo u svrhu distrakcije
feb 2012 ali jeste shtekano, pishem vishe nego shto postujem
L znash nekog tinejdzera J. koji pishe ovako?
shvaticu to kao kompliment, kao mladost me josh nije napustila, diskutabilno
Bx takodje moj omiljeni deo, apsurd mi je srednje ime,horheapsurdimov
horhe, u 22. april 2012 0:07:34

ne mogu ovo
larissa, u 22. april 2012 10:56:33

Ja bih rekla, ljudi trebaju ljude samo zato da ne bi bili sami i očajni. Iz istog razloga trebaju i životinje. Ja ne trebam ljude. Ali životinje svakako trebam. I to ne samo da se igram sa njima. Nego da ih volim.
astarta@net.hr, u 22. april 2012 14:01:43

ochajan je to je istina
ne ochajavaj Srdjane nema tvog zivota
horhe, u 22. april 2012 17:17:02

ubio si me ovim postom i sad mi cure mozgovi na sve strane.
bongala, u 13. maj 2012 20:16:35

nehtemice
horhe, u 13. maj 2012 22:50:59

not fani!
bongala, u 15. maj 2012 19:46:24

znash kako kaza jedared Jarvis Cocker
‘Well I can’t see anyone else smiling in here
Are you sure…?’
horhe, u 15. maj 2012 22:00:11

Comment

