VREMENSKA PROGNOZA ZA VELIKU BRITANIJU

… mestimično apsurdna i delimično grozna…

Skrajnut sam ko Kopti ali uvek sam na lopti

Metta World Peace mi je omiljeni zombi

hodam sad osećam se kao narendani krompir

u svakoj prilici za grickanje su nokti (pardon)

lak sam kao laksativ što goni na nokšir

govna retka plutaju u kraljevskoj Cockti (samo izvolite)

Princ od Velsa je ukrštan sa svinjom marke jorkšir

Terijer u meni u trećoj je smeni

vratim se umoran kučetu i ženi

spustim glavu na uzglavlje ali deru se kreteni

ginekomastični jarčevi sveže uškropljeni

naskaču na ovce za slavu i novce sprejom obojeni

suprotno sam od imena koje pripisuju Breni

ali nisam nužno dužan kad me neko ceni

Ulepšavam se za ime Boga iz istog razloga

nosim k srcu ogledalce veličine izloga

kroz prozore se za života vidi mnogo toga

malo srebrnoga sloja spolja deluje ko droga

tada vidim samo sebe i drugo nikoga

dvehiljadedevedesettri neprestane noći Gavrilovog roga

tama me napusti naseli me dogma

Dogovor sa samim sobom se okonča borbom

prebacim problem izvanrednim lobom

lobanjom krunim cigle zakrvavim lovor

izletim go pred prazan gol da održim govor

neopravdan penal sevne zamucam na škotskom

kazino je u plamenu jer na sreću sam se igrao sa kockom

hepo, happy, hippy, hoops, hyper napaljen ko doktor

Egzoftalmus svaki pasus kao jebena struma

prežvakan gazim tragovima nekultivisanih guma

Robert Duvall je zabrinut svratio kod Kuma

ukradu mu dasku proguta ih šuma

zlo je skriveno u svakom veliko ko Duma

klompe izujem kraj puta on my way to Zuma

zajapurim se od trčanja kao Ronald Koeman

Nije samo lolium perenne za fudbalske terene

treba to i djubriti ako pitaš mene

engleski doručak i čaj pre nego što krenem

napet sam ko Jack Bauer iskoče mi vene

zbog toga me saleću i udate žene

danas mnoge misle da svojim kvazipojavama plene

fasade toplih boja hladne kao stene

Od muke odem u zeleno ko Severna Irska

crvenim se kao tepih kad treba da se tiskam

cika vriska na proslavi dever snaju stiska

kladim se na katastrofu i ulažem Kviska

bliska komšinica iz dvorišta bacačica diska

kupi women’secret spavaćicu i donji veš Lisca

kao cirkuska je atrakcija i stalno se bliska

15. april 2012 0:11:23 | (13) komentara

Obojiš grad u crveno, nazoveš ga pakao,
obaviš svoje, vratiš se doma pit kakao.
(zato sto si mnogo jak)
Čula sam za to dejstvo vena na slabiji pol, valjda je ona kenjara po sred čela posebno privlačna…
Ostaje pitanje dok se dever i snaja stiskaju, šta li radi šurnjaja?
Kul ti je ova dan/noć igrica.
Weltschmerzgirl, u 15. april 2012 11:30:46

obojim jaja u crveno pa ih uvaljam u kakao
fali mi daska
za bazen u koji bih skakao
a shurnjaja (od zeninog brata zena)
farba jaja, horhe je shurnjaja
horhe, u 15. april 2012 12:00:12

suprotno sam od imena koje pripisuju Breni
ne lazi
ljupce (Neregistrovan), u 15. april 2012 14:42:37

Sad tek vidim tvoj naslov. Gde da napišem ispravku?
moonlightgirl, u 15. april 2012 21:52:39

evo odmah ispod mene da ne idem kod Brene
horhe, u 16. april 2012 0:04:52

Ja bih kod Brene mogla biti za desetak minuta. Neko je mislio kako je to zgodno ime za zgradu u naselju
moonlightgirl, u 16. april 2012 1:24:39

Svaki srpski velegrad ima svoju Brenu.
Weltschmerzgirl, u 16. april 2012 11:00:53

vidi Fahreta shto prozima sve pore drushtva, i mirise i ukuse
jednom mi je recheno i da u srpskom velegradu Uzicu postoje dva solitera
jedan manji i jedan veci koji su spojeni od recimo sedmog sprata na gore
neochekivano se veci zove Lepa Brena, manji Slatki greh a onaj spoj se zove ‘I’
takodje sam doznao da FZ voli da se navari sa pratecim bendom propalih rokera
na probama, posebice dok su spremali koncert u Areni, majka maloletne dece
nego MG, L se nalazimo onda u 25 do 2 kod Brene ili ne?
shta mislish da li su se deca vratila sa engleskog?
horhe, u 16. april 2012 12:00:24

i meni
larissa, u 16. april 2012 19:32:08

Ja bih radije kod Džonija
….ako postoji negde.
moonlightgirl, u 17. april 2012 13:21:41

vreme je i dalje british, stigao sam u village
horhe, u 18. april 2012 0:13:33

Trenutno u NS kisa je rada da sva preostala ofarbana jaja opere kao i neoprane tepihe, fasade zgrada i eventualno cipele u stilu Lejdi Gage, koje se ne peru.
Ilijana, u 19. april 2012 16:40:47

ko ima beli trench mogao bi najebojati
horhe, u 19. april 2012 18:07:44

Comment

