VITAMIN T

…pamćenja eutanazija…

Sednem lepo na 61 i odem
u pizdu lepu materinu
inače bauljam kao slepo kuče
ispod kapuljače
brinem se za one
za koje lepo više ne brinu
istresem se iz gaća
na poledjinu
medalje
pa se vozim sve do Ralje
a iza Ralje nema dalje

Ne lečim se više
ali zato se lešim
od reči
video sam dete koje teši
čoveka koji kmeči
uspavanom gradu pevam rebuse
koje ne može da reši
umesto uspavanku
svako jutro na rastanku
gradjanin Kejn je napustio zgradu
ustanem i zakuvam kafu

Prepadnem se u mraku koji sija
zmija što je nosim na belom fraku
uz slova V&T se uvija
jedina plava mamba
u jednom jedinom
crvenom krvnom elementu
imam dovoljno kiseonika
da podignem bika
što se zove Samba
plešem tudje snove
za vrlo malo love

Ljubavi ipak vrlo malo nedostaje
kada je pretočim u piksele
stvar vrlo prosta je
vitalan sam jer duhovi ne stare
začaran sam
kao vračarske straćare
čaroban sam
kao vračarske tračare
vrlo mi je grlo
slobodno od magle
i ćutim kad dosta je

Dosta je samo kad ubijaju u pojam
glavonošci na koje hemotaksa
ostavlja dojam
bojam.a koje dobijam iz praha
nacrtam liniju uzdaha
liniju života
odjekuje po partijskoj liniji
‘seci skota’
pre nego se u zagrljaj umotam
uplatim na puna pluća
bez obzira kolika je kvota

Samo moja kockasta kuća
su mir i memorija
zato na Lešće sada idem češće
da samo slušam tišinu
i gledam niz vetar
od pišanja me zaboli bešika
čak i kada sam somnolentan
zaborav tinja
ubio sam pisca
sahranio pesnika
ostala je samo životinja

Kapadokija, to je mesto iz snova
kapa dole jer velika su retkost
kao mamutska kljova
te senke peska
i taj oblik kamena
umirujuće srce male Azije
nošen od bruke
četvoronoške iz buke
i dalje bauljam iza okuke
univerzalnog leka
protiv pamćenja eutanazije

19. mart 2012 17:39:52 | (15) komentara

Rekli mi pesnik i pisac da ti javim da su preživeli.
Fotografija…
Weltschmerzgirl, u 19. mart 2012 17:46:30

a ja tri puta u tri godine anestezija….
Ilijana, u 19. mart 2012 22:29:08

vecina tri puta u tri godine hibernacija
sad kad se probude pa kad izmile, au Mile
i kako su matore drtine?
horhe, u 20. mart 2012 17:11:19

Ne znam za vitamin, ali ovaj post je TNT.
Gost kod grofice na veceri, u 21. mart 2012 13:36:38

to je sablasna veterinarska fora,
preparat za eutanaziju se zove T61
i onda kad ne znaju shta je sa zivotinjom ‘lek’ je ‘vitamin T’
horhe, u 21. mart 2012 14:48:22

slika dovolje
nisi moro nista pisat
ljupce (Neregistrovan), u 21. mart 2012 14:50:34

da batalim poetry i predjem na photography?
e oba su na P
horhe, u 21. mart 2012 14:55:36

ne bi ja tu nista diro
ljupce (Neregistrovan), u 21. mart 2012 15:20:31

samo dirigent moze da te poshalje na biro
horhe, u 21. mart 2012 16:13:36

svasta tu ima,lepo se prati…
Anoniman (Neregistrovan), u 21. mart 2012 17:36:21

kao da sam twitter majku mu
horhe, u 21. mart 2012 18:01:32

Pesnik se drži. Ponekad pomisliš da je malo lud, ali onda iznenadi, izbaci iz koloseka, izazove afaziju… Što bi rekao neko gore, TNT. Pisac je pak bez sumnje svakoga dana sve bolje i sve bolji…
Teško da su ta dvojica matore drtine… Drže se bolje nego neki desetogodišnji psi koje znam, a koji se drže odlično za svoje godine.
Weltschmerzgirl, u 21. mart 2012 21:57:52

pesnici su naizgled miljenici ljubavi, ali od nje najvise stradaju
Mario2002, u 22. mart 2012 9:59:13

a kao trebalo bi da stradaju od starosti,
i psi i pesnici, i sve ostalo
na P
horhe, u 22. mart 2012 15:20:42

Znaš kako Ceca kaže, žena, ovaj pesnik može da umre samo od ljubavnog bola, a naše horhence je još malo za to… Tek će on da pesniči!
Weltschmerzgirl, u 23. mart 2012 0:23:57

Comment

