LA LUNA NEGRA – deo četvrti

HOROSKOP

Pojavljujem se u milionima kopija

nikad nisam nastajao brže

dokle god da se radjam

niko više ne može da me istrže

Ćelije infiltriram kroz fontanu sreće

proždirem armaturu gradeći beskraj

električni napon ne pada na nulu

razdvojen rastem pravo u raj

Odavno sam prešao u crveno

zelene se nečije oči na bledo-žutom licu

leži mučenik u cvetnoj žardinjeri

i drži se dušom za plastičnu žicu

Moje se telo povećava još više

niz kičmu njegovu jedem drvorede

oduzimam snove iako ih ne diram

jezera iza kože počinju da sede

Opstaću, bez obzira na verovatnoću

ne plaše me njihove fabrikovane prognoze

sve unutra sada je moj grad

i kad me nadju kosti im se zgroze

21. februar 2012 21:02:31 | (13) komentara

Samoreplikacija je opasna zajebancija.
Weltschmerzgirl, u 22. februar 2012 14:23:42

idealno za post-zatvorenički hit srpske majke
Tanja Henry, u 22. februar 2012 15:14:25

H, da li treba da se zabrinem?
MoonlightGirl, u 22. februar 2012 15:51:51

Ja mislim da je on u opasnosti i da sad šifrovano traži našu pomoć. Ne brini Horheeeeee, skapirali smo i stižemo!
Bx (Neregistrovan), u 22. februar 2012 16:36:09

Rak Raku – Tumor bez C.
Nekad jednostavno treba staviti tačku i krenuti dalje. Glasam za sadiste. Mazo-hristi, nisu u modi ovog proleća.
J. (Neregistrovan), u 23. februar 2012 15:28:48

my fantastic four, birajte koja ce koji karakter da bude, al bez svadje…
Biljana ti si van konkurencije, sve si shvatila
horhe, u 24. februar 2012 21:57:51

Mislim da je prilično jasno zašto ću ja da budem Elastika, a i radim na tome.
Weltschmerzgirl, u 25. februar 2012 0:17:20

joj, nisam gledala, pa ne znam bas ko tu sta ima od super-moci, ali cini mi se da neko moze da nestane i da se pojavi kad hoce, e pa ja cu to
Tanja Henry, u 25. februar 2012 11:09:44

čini mi se da je bio jedan krug, to je kao sa kartama, sreća je gospojica..
MoonlightGirl, u 25. februar 2012 15:48:35

Džoni, naravno.
Bx (Neregistrovan), u 26. februar 2012 22:24:43

biti ce boljiji horoskop za par dana. ne?
ljupce (Neregistrovan), u 26. februar 2012 23:50:46

mene odusevljava koliko vecinu ljudi koji citaju blogove krasi empatija i altruizam i jedva cekaju neko crnilo da bi te oni korigovali sa malo belila (kancelarijski korektor prim.prev.) kako bi se ponovo vratio u normalu, odnosno posiveo do neraspoznavanja
Anoniman (Neregistrovan), u 27. februar 2012 11:04:45

vidim da ovde ima svakakvih konekcija, a znate li da postoji konekcija izmedju Ive Andrica i Sean Penn.a, vecheras sam je otkrio, to je telefonska centrala…
horhe, u 28. februar 2012 0:42:29

Comment

