LA LUNA NEGRA – deo prvi

DNK

Glavna pumpa duboko u sporednom naselju

gubi snagu, presušuje polako

nema ko da napuni bazene, ne plače mi se

i više ništa ne protiče lako

Osim što je kiša sprala moje instinkte

kroz rešetke, pravo u slivnike

kroz sluzave tunele, napuštene, isečene

razaznajem samo krike

Motore moje sagoreo je prazan hod

uželeo sam se da se uležim

ne znam da li sam za sobom zapalio most

vodi me slobodno neću da ti bežim

Jer ozonske rupe na mojim plućima

ne dišu za mene

krvni pločnici više ne saobraćaju

kroz moje ostrugane vene

Na raskrsnici sam slepe ulice i moga bića

a ne vidim na oči

da mi je da imam samo jedan sims

da makar deo mene skoči

Energije nema u razrušenim bespućima

kaplje samo haotična praznina

moj je grad očekivano sravnila sa zemljom

i više me ne brine njena blizina

1. februar 2012 0:20:18 | (23) komentara

Samo se kroz mrak može istinski zablistati, when it comes to poetry.
A ovo jeste poezija.
Weltschmerzgirl, u 1. februar 2012 1:04:49

yeah, dark shines…
horhe, u 1. februar 2012 2:00:19

Na raskrsnici sam slepe ulice i moga bića
a ne vidim na oči
da mi je da imam samo jedan sims
da makar deo mene skoči…
Na napises nesto ovako, moralo bi nesto da te muci u stvarnom svetu, (necu da zabadam nos) ovo je bas iskreno. I vredno pohvale.
duledudule, u 1. februar 2012 20:20:40

joj
ViRiVi, u 2. februar 2012 0:42:02

ne potcenjuj percepciju i empatiju kao ni motivaciju…
a da li mislish D, koliko poezija vishe vredi ako je podlozna ‘dopisivanju’?
horhe, u 3. februar 2012 9:35:23

Ako ćemo tako, tvoja ne vredi ič, pošto Puškin trenutno nije u situaciji da dopisuje išta, a naše dopisivanje bi bilo čisto bogohuljenje
Jedno je prepoznati se u emociji, a sedamnaesto adekvatno je (d)opisati – toliko o tome.
U svakom slučaju, ovo sam čitala sa dva metra razdaljine od kompa, jer je i mene i moju fotelju drugi stih zavrljačio unazad, a svaki sledeći nas je pitao “gde ćeš?”.
I evo još uvek nismo smislile odgovor..
Bx (Neregistrovan), u 3. februar 2012 19:10:42

To je taaaj sneg!
ZelenaSuncica, u 4. februar 2012 19:59:35

i ne treba
ljupce (Neregistrovan), u 4. februar 2012 22:42:35

i shta da ti pishem kad ce se sneg otopiti jednom ili vishe puta
a prljavshtina cheka ispod…
horhe, u 5. februar 2012 18:50:25

Ali posle svakog topljenja je sve čistije. Ili sve prljavije, ali to dodatno daje na neizvesnosti ishoda topljenja.
Bx (Neregistrovan), u 5. februar 2012 19:28:08

“moj je grad očekivano sravnila sa zemljom” lako mi je s nemirom, ne znam kako da umirim mir…
bongala, u 6. februar 2012 15:55:51

neizvesnost ochekivanog, kako samo to zna da uznemiri…
horhe, u 6. februar 2012 22:22:43

neizvesnost ochekivanog, kako samo to zna da uznemiri… (aaaa to je to!)
bongala, u 6. februar 2012 22:36:20

zato crni mesec…
horhe, u 6. februar 2012 22:45:55

Ne bih ja dopisivao, izgubi se efekat iznenadjenja, a ako dodam malo sebe u bilo koga drugog, mislim da ga kvarim samim sobom. Ovako volim da pijem kafu i citam tudji stream misli. I hopefully uzivam u tome. i sta da ti pisem kad ce se sneg otopiti jednom ili vishe puta i ko ce da se isprlja a ko da se obraduje
duledudule, u 6. februar 2012 23:01:14

…jednom ili vishe puta, neka ce da se isprlja a neka ce da proguta
horhe, u 6. februar 2012 23:12:47

…a neka ce da zaluta
duledudule, u 7. februar 2012 0:18:09

Neizvesnost očekivanog uznemirava ili ohrabruje ovisno od onoga šta očekuješ.
A prljanje i gutanje su jedine dve opcije u životu generalno.
Bx (Neregistrovan), u 7. februar 2012 17:49:02

treca opcija je novi pochetak
uvek mora nepar…
horhe, u 8. februar 2012 0:23:58

prljanje, lutanje, gutanje, novi pocetak, to su vec opcije, to je ponuda
duledudule, u 8. februar 2012 2:24:54

Od poezije do perverzije u 16 lakih koraka.
Weltschmerzgirl, u 8. februar 2012 13:51:46

Hahaha čovek nikada ne zna kuda Akimov može da ga odvede u narednoj replici. Novi početak u kojem opet moraš da se odlučiš između ove druge dve opcije, dakle on se suštinski ne računa. Doduše. Reset ume da bude odlična stvar, čim provališ gde se pritiska.
Bx (Neregistrovan), u 8. februar 2012 18:59:26

potpuno si u pravu, chist egzistencijalizam, podize na vrednosnoj lestvici institucije BJ, facial & swallow, zbog chega jebanje posustaje a vodjenje ljubavi gubi dah, mada je pesma o smrti, ko bi rekao, i da je ovoliko bolja od sledbenice…
horhe, u 11. februar 2012 3:26:28

Comment

