VOLIM TE

… rikverc u herc …

Ako hoćeš da se sakriješ,
da se sakriješ baš loše
pronadji na kružnom toku
otvoreno ćoše
levi direkt
desni kroše
rodjen sam spreman!
kao jarac se dere starac
samo ne znam za šta?
taj šorc je nošen
sve ostalo je mašta

Ležim nepomično kod svet(l)e tetke
nepomično kod tetke indijanca
siguran sam da sam rodjen
ko je sve bio na testerisanju lanca?
pamtim samo početke
doktor jedan?
jesam
a tu je i sestra
čekao sam tebe da se popune sva mesta
pola sata električni štednjak
na dvdeset i dvesta

Električar po zvanju madjioničar
po zvanju madjioničar iluzionista
kaže nije to ništa
zavukao je ruku u šešir
a umesto zeca
izašla je slana pereca
kaže u drugom rukavu imam i petog keca
nisu mu poverovala
ni debela deca
nosim te na vrh stepeništa
levo koleno mi kleca

Kožne djonove sam odrao do kosti
odrao do kosti dok su otišli svi gosti
ostao sam sam
naočare za sunce
kad je tmuran dan
pospremim u džep
svaki dan sa tobom
može biti lep
kad možeš sve i sama
videćeš šta će se tek tada desiti sa nama
pas se raduje i kada nema rep

Sačuvaj poslednji osmeh za mene
poslednji osmeh i ples
balon od sapunice
sa poda ludnice
poneću u les
čuvam ga pod staklenim zvonom
dok cveće u prozoru vene
propušten poziv
nema veze sa telefonom
da li me shvataš Djordje?
propušten život takodje

Ako hoćeš da se prisećaš
da se prisećaš samo dobrih stvari
onda prvo dobro ostari
starica šapuće kao kuloari
skakuće
od kuće do kuće
sa kišobranom u ruci
na muci se Maci poznaju junaci
na ‘vuci’ se poznaje i ‘guraj’
život je lep
kad je lepa kurva

Ne postoji količina muke
količina muke koju žena ne može da skuva
kao broj Pi
što u centru kruga čuvam
tebe čuvam u epicentru
po kojoj hoćeš skali
ostaješ kao vino suva
i kada su beli snegovi pali
sve si bolja
kako prolaze crveni dani
blago prokuvani

Dolazak sreće propratiti neće
propratiti neće neka nova radost
noć jeste crna
zato se najlepše sneva pre zore
kiša ne može biti teret
nečija gadost
i uči te da se mnogo toga prašta
nekad hoćeš da napraviš svašta
pa napraviš stotinu puta gore
‘Ne duri se mala
napravićeš bore’

Rikverc u herc sa pogledom u retrovizor
sa pogledom u retro
plišane viseće kockice
osmeh koji nadgradiš na lice
takav divan prizor
više od 365 puta sam naniz’o
sličuge su spremne
jezero počinje da ledi
nekada kada se padne više vredi
čak i kada je po sredi
hodanje po gredi

Ako hoćeš da se raduješ
da se raduješ što više
sakrij se u sebe
i priseti se za šta sve dišeš
a kad nestanu leptirići iz stomaka
stani čvrsto na tlo
udahni duboko
oseti kako miriše greška
ljubav je laka
ljubav je teška
ljubav ne može biti zlo

2. januar 2012 16:11:08 | (15) komentara

I Never Said I Was Deep – Jarvis Cocker
ViRiVi, u 2. januar 2012 17:59:05

Venera u petoj kuci ovog meseca uh, mlogo lepo
AirHeadAlice (Neregistrovan), u 2. januar 2012 22:40:02

Venera u Veeelikoj kuci do pola meseca
od Pola moze Pirs
V draga zashto bash ova pesma
i Dzarvis?
horhe, u 3. januar 2012 0:48:56

You, too, be Suave
Jer gazis mi vencem u magli…
Juriju svi ionako tabanamo u mestu.
Lepa ti pesma.
лола, u 3. januar 2012 19:13:11

Mislial sam da je rs umro i da ti nikada više neću moći reći da mi se sviđa.
MoonlightGirl, u 3. januar 2012 19:57:37

lici mi na ljubav,i na ovaj zajeban glagol u naslovu,pa zato.
ViRiVi, u 3. januar 2012 20:31:45

ljubav je nenad(i predrag)jebiva
stalno pronalazi nove nachine
da od zachina pravi chini
i da o chini pravi…
horhe, u 4. januar 2012 0:21:15

Personalni, prelazni, nesvršeni glagol (u naslovu).
A koja ti je ta Aleksandra?
Weltschmerzgirl, u 4. januar 2012 0:25:26

preslani, pelatni, neskvasheni glogonj (u nadevu)!?
akrostihu moj obrLati se G.Pandevu*
*(pandin rodjak iz FYRM-a)
horhe, u 4. januar 2012 0:58:57

nezni pera
ljupce (Neregistrovan), u 4. januar 2012 8:06:13

ne znam kako vi,ali ja ogladneh od silnih ovih zacina.
ViRiVi, u 4. januar 2012 13:21:58

zachini su na sigurnom, sudove nisam brisao
mislio sam na kishu o kojoj sam jednom pisao
horhe, u 5. januar 2012 22:05:47

Lollobrigida – Volim Te
chic5, u 5. januar 2012 23:35:48

E, a zamisli da je stvarno umro rs i da ti svi mi nismo mogli reći da nam se sviđa.
A zamisli tek da je umro još mnogo pre…
Weltschmerzgirl, u 6. januar 2012 0:10:47

…i ova kisha umesto snega
i bejzbol brdashce umesto brega
i shtipaljka za vesh umesto stega
sve me podseca koliko malo treba
da mi nedostajesh puno, skoro do neba
horhe, u 7. januar 2012 1:01:01

Comment

