SVADBE

… negde duboko u muljevitom Balkanu …

Klavijaturista je zombi
turista se najeo i pobeg’o u kombi
gosti su u transu a u mozgu trombi
i karakuš su hromi
živi kao da u toplomeru žive
ko nema u plombi nema ni u zubima
a zubi se krive
pogledi se gube
dok jedni drugima ne izbiju zube

Vriska ne izbija iz stiska
stisak se prenosi u nizak,
start, se prenosi na kraj
ovde maj dodje prvi
pa onda dodje mart
naopačke su i mačke i tačke
prve su kao pacovi dugačke
a druge su beskonačne jer ni ne postoje
gorštaci se planinskih aveti ne boje

A kasaba polumrtve svetlo braon boje
mrak je tamno sivi
niko ko je ikad bio živ više ovde ne živi
putevi su prazni
zidovi se prolaze po kazni
zidovi su prolazni, reka stoji
nikada se u plavo od maslinastog neba ne oboji
ovde je josh jedini grobar koji kroji
ako hoćeš da te razumeju, bulazni

Naslagani naslikani svi ispadnu fini
posle četrdeset dana svrše u vitrini
ako nemaju sreće završe u škrinji
a zasigurno je nemaju
rodjeni usnuli, životare svoj minus
napreduju prema nuli
nastanjeni su u kuli
ni na nebu ni na zemlji
i kada su budni dremaju

Tumaranje se ovde nauči u snu
opstanak na dnu je urodjena mana
vrhovi su sve što vidim u ovim planinama
ostatak prekriva sluzava magluština neznanja
al i neustrašivosti
od koje slede ti se kosti
ovde je i Bog rekao ‘Bože me oprosti’
gomila sranja umesto torte
stoje na izvol’te

Umotvorine su proste gotovo kao prostote
preseci se prave samo svake stote
dok neko se preseče skoro svako veče
od sopstvene senke
najopasnije senke na svetu
poseduju skroz providni ljudi
čak i da nemaš strah od smrti
a ti hrabar budi
ovde se probudi

Moj krevet u motelu
levitira u vazduhu
sav u novom ruhu
turistička agencija me je uhvatila na buku
klavijaturista je zombi
za to dajem neobeleženu ruku
ako ne grešim možda ostanem i sakat
fakat teško ću da korenspondiram sa vama
al će makar moja desna da svira na svadbama

2. decembar 2011 9:25:06 | (15) komentara

Čašica domaće realnosti za sve ljubitelje čašice i opštenarodnih veselja…
Weltschmerzgirl, u 2. decembar 2011 15:19:18

ovajk omemtar jeb iskucwan nas brzxinu levomjer desna nocassv ira u KLozluku..,
horhe, u 3. decembar 2011 0:00:19

E sad ti već ne verujem ništa.
Bx (Neregistrovan), u 3. decembar 2011 22:43:43

a mene nema u pesmi?
fjodorova mala, u 3. decembar 2011 22:51:27

Tebe ima na mom hard disku, jedan od zanemarljivog broja blogerskih tekstova koje sam u životu pročitala a zapamtila, uredno sačuvan da mogu da se oduševim kad god mi padne na pamet
Bx (Neregistrovan), u 3. decembar 2011 23:21:29

Možeš da konobarišeš uvek.. a ona sa druge strane šanka.
MoonlightGirl, u 4. decembar 2011 10:35:18

a tebe nema
A tebe nema
a tebe nema
ljubav da mi dash, dash
ni sam ne verujem da si sam Branku sa greshkom
napisao levom bez greshke
desna mi je ostala u shanku, odoK kuci peshke
horhe, u 4. decembar 2011 14:18:36

izadji mala,izadji mala
ljupce (Neregistrovan), u 4. decembar 2011 15:04:32

to brate sestro, ajmo ruke gore
ko nema ne mora
horhe, u 4. decembar 2011 16:33:20

na svadbama pokazujem sise
larissa, u 5. decembar 2011 14:53:32

na svadbama levom vacarim za sise
ako rod mi niste
horhe, u 6. decembar 2011 9:37:18

toliko kapljem
da diže se parket
larissa, u 6. decembar 2011 23:55:10

ako se ishaban vratish na ovaj nameshten turnir
mogao bih levom da ti udarim furnir…
nostalgija je mater, osim shto je radio
radi i kara.te….
vrati se srce moje
ma ne mogu vishe da izmishljam!
horhe, u 7. decembar 2011 0:13:16

Baksuzim se po svadbama kritikujem u stihu…
AirheadAlice (Neregistrovan), u 7. decembar 2011 19:37:47

baksuzne rime imam
jer mi je rima oculi
velichine Rima
horhe, u 8. decembar 2011 0:13:07

Comment

