WEIMARANER

…sivi duh …

Evidentno se uvlačim iPod asketsku kožu
moja atletska pojava vredi koliko dojava
o skrivenom nožu, u kutiji za hleb,
o skrivenoj bombi u Palati pravde,
da sve je jeben suvi led vidi se odavde
web developer maglina je za mnoge
http:// kada ne mogu na noge

Ležim sam u lampi, plutam sam po boci
škampi u tanjiru, Tennessee u koci
obroci na obroncima Knoxville stadiona
poseta po postu pola miliona
nervnih ćelija, odazovi se na poziv,
poziva te tvoja zemlja Dembelija:
>Zemlja zove horhea, akimov objavi se<

Ene! Kao duh pojavim se iza dimne zavise
od mene, sam sebe ugrizem i k’o budala pravim se
ulijem se u bojler od vile Ravijojle
izvidam si rane pa se uvijem u zavoje
štrčim kao mumija u krajoliku Savoje
tačan kao sat na švi.carske navoje
krava ti je lilava i kilava za dvoje

Gadno je to komšija, kad se ne gleda
komšinka, nego drugi komšija
situacija je lošija kad su obojca oženjeni
i otac i sin i duhovi u smeni
dužni su i meni, za neke vakcine,
brate oče, tebra duše, mis’im ovo ono sine
ideja je duh(r)ovita samo dok mi sine

‘A sunca sa visine da ti jebem okrugla
meni si našao da valjaš ova rugla
kad te ControlAltDelete-nem nestaćeš ka’ duga
ni majka neće moći da te izgugla’
u potpisu: ‘zarobljeni duh trougla Bermuda’
cigan.kina kugla zbori jer pripoveda čuda
da najviše laju kerovi bez muda

Nakon kastracije diklofenak za bolove
hladne obloge na ranu, za ostalo je loza
doza je utvrdiva kao pokojni Toza, ‘Zdravo Tozo!’
‘Da li bi se tvoj duh sa nama provoz’o?’
Ghostbustersi su večeras odseli u Groznom
Casper je završio sa Josipom Brozom
pusti novi tab otvoriću ti prozor

To je sve tako pro.window i vedro kao leto
taj moj duh koji hoda kurca na bicikli
Petra Božovića sam istetovirao na štikli
a na levoj ruci sve što mi je sveto
nenavikli tanan spirit na postupke kretena
šest dana rintam džaba k’o neuka baba-žena
da se smirim nedeljom se prerušavam u pseto

20. novembar 2011 20:11:05 | (9) komentara

Nekima (nam) i magla ide na ruku, sve shodno prirodi (i društvu), ali od Ciguneza se svakako nećeš sakriti, bez obzira na veštinu i tehnike prerušavanja.
You can run but you can’t hide.
Weltschmerzgirl, u 20. novembar 2011 21:08:48

u Kini jedu pse
horhe, u 20. novembar 2011 21:21:55

Najviše (te) volim kad nemam šta da dodam.
(Volim ja da nadugačko pričam
al’ ništa bez ćutnje kad se nešto pro_čita.
Bx (Neregistrovan), u 20. novembar 2011 22:27:01

Ko zna s kim se svađaš?
MoonlightGirl, u 21. novembar 2011 12:05:46

ipak ova svadja se nekima svidja
da se vishe svadjam manje bih pisao,
a u poslednje vreme sve vishe pishem
horhe, u 22. novembar 2011 0:19:30

trnu mi bradaje
larissa, u 22. novembar 2011 19:40:23

zanimljivo pero, neka tako treba.
ljupce (Neregistrovan), u 22. novembar 2011 22:21:01

walking a ghost, I lost my friend to the sea…
horhe, u 23. novembar 2011 2:11:48

bitango, tvoja prostachka vradzbina nije omela Savanoglua
horhe, u 24. novembar 2011 1:07:32

Comment

