FOTOFOBIJA

…kratka katarakta…

Mesečev sistem
u kome živim je melanholičan
zaradio sam srčanog crva sumnje
da sam dvoličan
po izbijanju na površinu
sedi odličan
rikverc u suštinu, potomci padaju
u zlatno središte Zemlje
jadničak izgoreo na Suncu
tri lica, sedam naličja
za finu uncu

Nikada nisam pao sa motora
samo sa tricikla
prijatelj na buku
u vrtu sa Isakovim jabukama
razdora, lubenica je nikla
o mukama
i stradanjima
ni govora
sve najbolje o pokojniku
i njegovim nadanjima
sutra u newsweek-u

Oči pune plave osetljive
ne trpim nametljive
poglede kroz dvoglede
beskonačne prazne duplje
kroz durbine
periskopom gledam
iz dublje dubine
površni svet površine
kladio bih se
u 19 grama lavande
da kande poput lešine

Gladni poput prošle godine
hoću rodiću
vrati se porodi me
to biće biće kopile
sa vilicama kobile
da me malo izvinete
nisam poneo širete
gomilaju se nenaplaćene štete
za možda mozga ogrebotine
prebiću se
skloni me

Ovo je sve smešna šminka
vidi onog klovna
ma jedite bre govna
ne treba mi više
ni da se obrišem
od kiše
upijam kao treset
lisice su metalne i pune buva
a pride su besne
direktan crveni
ostaje vas deset

Na karnevalu uvek nosim masku
neobradjenu dasku
zakucajte ekserima od platine
ako ne budeš odličan
dobićeš batine
izjava je koja
kao senka prati me
izgubim se u mraku
u Kotorskom budžaku
pojebem ti kraljicu
kraj partije

Melanholični Mesec
smeje se alkoholisano
drogiranom gradu
ne možeš da pretpostaviš
da gde god se pojaviš
neko tajno snima
kacigu i masku,
naočare za sunce
i L’Oreal True Match fasadu
Shell Beige C4 boje
preko lica imam

5. oktobar 2011 0:01:44 | (17) komentara

Lice bez fasade čuva se za odabrane, šteta što moramo da osetimo košavu u lice da bi znali da ne treba da izlazimo bez šala i kape…
I dalje me brine tvoje poznavanje šminke, ali ne bi mi bilo žao da sam se zbog ovoga u ponoć popela na brdo, bez jakne… Sreća moja pa su norveške bandere u milosti večeras.
Weltschmerzgirl, u 5. oktobar 2011 0:22:10

Pitaće te ljudi šta su širete.
Jillian, u 5. oktobar 2011 0:23:13

Najbolja do sad!
Ilijana, u 5. oktobar 2011 0:30:48

a šta su širete?
ljudi (Neregistrovan), u 5. oktobar 2011 0:38:02

pobogu ljudi
Il. est reconnaissante
Ji. stvarno si Oracle, pruzi neke loto brojeve ili bar brojeve loto devojke
We. ‘ll go on that hill a za shminku prorichem struchnu ocenu u poznavanju uskoro

i sad ozbiljno
kaze Grant Nicholas na jednom mestu
‘From the womb into school
Changing faces, breaking rules
Circumstances make you bleed
Sew the wound so you will heal’
pesma je samo epilog
horhe, u 5. oktobar 2011 14:49:48

Uz pesmu bi mogao da delis i bromazepam. Depresija u stihu.
“morash se zasmejavati to je najzdraviji nachin da prebrodish”
Strucna ocena: Izbor pudera je odlican, dobra pokrivenost, mat efekat, postojan, sa Lorealom nema greske.
Samo za fasadu, C4 je previse svetao, preporucujem cocoa C8 , ako mozes nekako da uklopis u rimu.
chic5, u 5. oktobar 2011 16:47:24

now we’re talkin’
horhe, u 5. oktobar 2011 16:53:18

Zla vremena, i Bananagrams kad se igra, slova se kriju, za svaki slucaj.
AirheadAlice (Neregistrovan), u 5. oktobar 2011 19:23:40

to shto umem sa slovima
bolje da se krijem nego da se bijem
ili da se pijan brijem
je jedino shto volim shto umem
horhe, u 5. oktobar 2011 20:21:36

verujem ti
AirheadAlice (Neregistrovan), u 6. oktobar 2011 17:55:26

soft examination
ljupce (Neregistrovan), u 7. oktobar 2011 23:35:50

Meni se sviđa Mesečev sistem i brod… Dosta.
MoonlightGirl, u 8. oktobar 2011 0:31:29

mekano, mekano kao Mesec i brod
horhe, u 9. oktobar 2011 1:23:12

od papira, od papira
horhe, u 10. oktobar 2011 22:22:20

Zmaj?
Weltschmerzgirl, u 11. oktobar 2011 0:01:07

Milan Lane moje ovih dana Jovanovic
ZMAJ od Nocaja Ognjeni Vuk.ijan
meshavina vuka i pavijana,
u dvorishtu mi nana
a deka iscepana…
horhe, u 12. oktobar 2011 0:10:14

Ne diraj Vuk.ijana dok nana.
Weltschmerzgirl, u 13. oktobar 2011 0:13:09

Comment

