VODILJA

… dodirivanje snova …

~ Moraš u životu da imaš znak koji ćeš da prepoznaješ kao važan. Samo tebi važan. Na tvom putu bitniji od nekog drugog znaka. Bitniji nego nekom drugom na njegovom nebitnom putu.

Ako me razumeš?

Nekad će biti više znakova. Moraš da naučiš koji ti znak šta znači jer svaki svakome nešto znači.

Ako me razumeš?

Znakovi medjutim nisu mogli ni da se pretpostave, nisu se razlikovali od magle. Mogli smo do sad da ih prodjemo i preko sto bilo bi to samo nagadjanje. Magla je bila gusta, neprekidna i van naših kola beskonačna. Unutra je još uvek postojao osećaj prostora ali samo zato što je tata zatvorio usisnike za vazduh. Mislio sam kako bi otvaranje prozora bilo jednako podizanju poklopca na porinutoj podmornici.

~ Da bi znake mogao da pratiš, prepoznaješ i tumačiš na putu potrebno ti je još nešto. Kako bi znao da li je put kojim si krenuo pravi, ako si u bezizlaznoj situaciji i kako bi uvek pronalazio prave znake neophodno je da imaš svoju vodilju.

Ako me razumeš?

Evo na primer sada će nama auto ispred nas, vidiš li ga, poslužiti u tu svrhu. Crvena stop svetla koja se uključuju ispred nas biće znak da smo na putu, imaćemo odredjenu sigurnost. Pratićemo ih a pošto su ispred nas prva će uvek da izadju iz problema i tako će i nas da izvedu.

Ako me razumeš?

Iako sam sa zadnjeg sedišta zverao kroz prozorsko staklo pokušavajući da nadjem bilo kakav znak i delovao odsutno istinski me je zanimalo sve što je tata pričao. Hteo sam da ugledam nekakav putokaz i na taj način obradujem tatu. Naravno ništa nisam video. Magla je izgledala kao da je od sira.

Pomislio sam u sebi zašto baš ta kola i kako da znamo da su ona baš pravi izbor a tata je nastavio priču.

~ Nisu bitna baš ova kola, konkretno, bitno je da veruješ da su ona rešenje iz tvoje zakomplikovane situacije. Ako veruješ u to što te vodi, uvek će te izvesti.

Ako me razumeš?

Tata je sa mnom ovako mogao da priča satima, u punom zanosu, i kad je takav niko nije mogao da ne obrati pažnju na njega. Jednostavno plenio je svojim glasom pažnju svakog slušaoca. Volim kad je takav. Meni je zanimljivo, smišljam pitanja da vidim ima li odgovor baš na sve.

~ A možemo li ikad da uhvatimo našu vodilju? Ili barem da je dodirnemo ili ona ostaje uvek ispred nas? ~ upitao sam na odušvljenje tate.

~ Tako je, sine. Ostaje uvek ispred nas i njoj uvek težimo. Nekad izgleda kao da ćeš uhvatiti svoje snove, ostvariti nadanja i stići svoju vodilju. Medjutim ona ti uvek izmakne u vidu novih htenja, novih ciljeva.

Naša je vodilja sa druge strane gubila prednost nad nama, do nemerljivosti. Ugasila su se dva crvena stop svetla. Tata je tek tad dodirnuo kočnicu ali već je bilo kasno.

Bili smo u garaži vlasnika naše vodilje koja je sad bila udarena od pozadi.

Baš me interesuje kako će mi odgovoriti na pitanje šta se dešava kad ipak uspeš da dodirneš svoju vodilju?

4. septembar 2011 20:00:53 | (9) komentara

Srećan je taj mali.
Ako me razumes…
Weltschmerzgirl, u 4. septembar 2011 22:25:06

Ugasiće se.
Jer . . .
Radoznalost je ubila much or A.
Jillian, u 4. septembar 2011 23:44:06

Vodilja se ne dodiruje. U tome je sva njena čar.
TheBelle, u 5. septembar 2011 14:59:06

ili te uvede…..
ljupce (Neregistrovan), u 6. septembar 2011 23:00:58

sve vas razumem
horhe, u 7. septembar 2011 6:29:14

postujem te kao coveka ali ona poezija ti je…
ma ne mogu, procitam tri reda i iskljucim…
i onda prosaras sa prozom, koja je sterilna
nit smrdi nit mirise, kao papir da zvacem
Miki Manojlovic (Neregistrovan), u 8. septembar 2011 21:18:34

razumem i tebe
horhe, u 9. septembar 2011 17:31:35

this shit is wack yo!
larissa, u 9. septembar 2011 23:11:07

this blog’s still whack, no?
horhe, u 10. septembar 2011 13:31:49

Comment

