KURVETINA

… pun krug dana ranije …

Čudne vibracije dolaze sa udaljene zvezde,
kažeš, probodi je, prepolovi je i baci je
takve zvezde ovde ne vrede

Bouvijevi tonovi opsedaju tvoj glas
prokleti klovnovi
su se naklatili baš na nas

Druga naprava se koristi za zvezde koje ne vrede
ako ikad ne vrede odgovaram ti, više od one srede

Dobro jutro, čuje se Brajan Ino
vaše zvezdiličanstvo, jeste li spavali fino?
miriše prosuto vino

Ostaješ sam
Znam, nije više samo drug
Nikad nije ni bio

Pogled u Rio, umiljat pogled
polomljen dvogled
u nedogled, u nedogled

Pišem balade
vino pijem iz kade
povraćam po celom kupatilu

Ostajem do jutra i gledam TV
čudne vibracije dolaze kroz negacije
ne postoje udaljene zvezde, tu si bila u pravu

Neko drugi će zvezde da mi skine
poslednji sms
tipično za kurvetine !

17. avgust 2011 9:31:12 | (9) komentara

kurvetina je dobra… konačno nešto pristojno i na tvom blogu.
Djole the Faca, u 17. avgust 2011 10:11:03

Ne piše se dobro od sreće.
Nažalost…
Weltschmerzgirl, u 17. avgust 2011 14:11:08

kljucno je da ti je sve vreme pricano da si majmun
ljupce (Neregistrovan), u 17. avgust 2011 18:39:07

propala pesma
Jillian, u 17. avgust 2011 20:55:05

Me again. Odlična.
bongala, u 22. avgust 2011 18:07:53

ne pristaje mi da budem pristojan
ali mi zato pristaje da budem nepristojan
sad kako mi se pisha i na chiju zalost
jer majmun radi shto majmun vidi
drogom mi je da neke opet vidim
horhe, u 23. avgust 2011 23:25:06

ljubitelj sam majmuna
Weltschmerzgirl, u 23. avgust 2011 23:52:27

ko te kara nek ti pise pjesme
ljupce (Neregistrovan), u 24. avgust 2011 19:08:22

nocas Shamrock nek ti pishe pjesme
horhe, u 26. avgust 2011 0:31:58

Comment

