7

… svako ima priču za pričanje …

Zovem se Dam. Rodjen sam kao sedmi sin, sedme žene moga oca. Do sedme godine sam sedam puta plakao. Znao sam da nacrtam svoje ime od sedam brojeva od kojih ni jedan nije bio sedam. Sedam dana trebalo mi je da zaspim, sedam da se probudim. Sedam nauka sam savladao za sedam leta.

Filozofiju.

Matematiku.

Fiziku.

Medicinu.

Farmaciju.

Mikrobiologiju.

Fizioterapiju.

Učenje je imalo cenu. Stezala me je jaka kostobolja svakih sedam godina. Otkrio sam lek od sedam biljaka koje su rasle na sedam kontinenata. Nisam sedeo skrštenih ruku ni sedam dana. Poveo sam sa sobom sedam biologa i sedam geologa, sedam mornara i sedam fukara, sedam farmaceuta i sedam terapeuta. Otisnuli smo se preko sedam sinjih mora, preživeli sedam brodoloma i sedam kanonada. Sedam biljaka iz recepta na sedam strana nikad nismo poneli sa nama. Nas sedam što smo se vratili otišlo je na sedam različitih strana. Prošlo je sedam pomračenja Meseca i jedno pomračenje Sunca. Sedma je godina, sad će kostobolja. I ovaj put sedmi dan završavam san. Još samo jedan.

Danas zauvek.

8. avgust 2011 8:08:29 | (7) komentara

ako pazljivo saberete sve brojeve iz priche
saznacete koliko je Dam ziveo…
horhe, u 8. avgust 2011 8:13:06

Sedam me asocira na sedam krava, sad mršavih ili debelih? To mi ostalo iz veronauke…
Nek ostane mesta za još jedan san.
MoonlightGirl, u 8. avgust 2011 11:04:47

Meni ne ide matematika, ali bar se naspavao.
Oloriel, u 8. avgust 2011 11:36:22

Mator čovek. Dosta mu je.
Weltschmerzgirl, u 8. avgust 2011 15:51:02

C’mon, he’s insane. Look. Right now he’s probably dancing around in his grandma’s panties, yeah, rubbing himself in peanut butter.
ljupce (Neregistrovan), u 8. avgust 2011 20:53:10

receptom je predvidjeno da bude utisnuto 7 tragova ovog puta
horhe, u 13. avgust 2011 13:14:54

Sedmica je uvek bila magicna…
ZelenaSuncica, u 14. avgust 2011 10:05:01

Comment

