BEZ RAZLOGA

… bez komentara …

Čovek u krpama, rekao mi je

Ne treba ti razlog da bi bio klošar

ne treba ti most i rakija

ne treba ti da si star, kao ja…

Jedva uspevam da se složim sa samim sobom

kako onda uspevam da se složim sa bilo kime

pokušavam da se setim

kako ti je ime…

Reka je divlja

ne treba joj razlog da ruši i potapa

poželi mi sreću

poželi mi šta god hoćeš

izroniti neću

Vitalni znaci su u redu

ali njegova prisutnost je odsutna

nevešto je slomio lekar

Da li me još uvek čeka?

Ubedio je sebe da će tako odagnati bol…

šapnula je sestra

Na ulazu u svetlosni tunel

sam video maestra

kako diriguje tamom

ne treba mi razlog

da ostanem tamo

kada već nisi sa mnom

Ispred tvoje zgrade i dalje piše

’’samo nikad više’’

izbledelo od kiše

od čitanja i pitanja

od skitanja i svitanja

saplitanja

i padanja

izbledelo od nadanja

Kuda ćeš dečko?

vikao je starac i mazio kuče

Danas nije dan

trebao si da došetaš juče,

sada je kasno!

bez razloga,

više ga nisam razumeo jasno

Magija ponoćnog Sunca

učinila je svoje

privremene kosti

stalni gosti

Gladan si?

Nisam.

Žedan?

Ne.

sve je isto kao pre

u meni si

a nema te

Da mogu sebe samog

iz sebe samog da isteram

i sve da ti ostavim,

ti nevino biće

uzeo bih taksi

i otišao na piće

Pored kreveta je stolica

danima je prazna

mala kazna

za veliki greh

htela si da sedneš sa mnom

ali nikada je nisi privukla

privlačio sam je sam

vitez bez razloga

kakva ironija

Plašim se otvorenih vrata, prilika i spika

plašim se poletanja i spuštanja

oh, toliko se plašim prepuštanja

govorila je na pragu aerodroma

Vrti mi se od visine

obori me odma’…

Kako misliš da letimo,

kako misliš da jedrimo kroz nebo,

kako misliš da osetiš vetar u kosi?

bez razloga mi je rekla da se nosim

Kako smo danas?

nevešto je slomio lekar

Isto

Možeš da ideš,

neko te čeka

U hodniku starac i kuče

smeju se a vidim da se muče

kaže, moraće pod skalpel

neko je potpisao apel

Ne treba ti razlog da bi bio klošar

da bi bio ništa,

ali i tada će te izvući iz skloništa

odneće ti krevet ispod stepeništa

ne treba ti razlog

ni da bi bio kao pre

ali da bi bio slobodan,

dečko,

trebaće ti sve…

2. maj 2011 15:20:11 | (9) komentara

evo da ne bude “…bez komentara…”! dobra je…
Tanja Henry, u 2. maj 2011 16:21:58

odlicna !
Anoniman (Neregistrovan), u 2. maj 2011 20:29:27

…a onda je sve ostalo isto, ali vise nije bilo vazno.
ljupce (Neregistrovan), u 2. maj 2011 21:13:41

ovaj kljuc radi, otkljucava jednu bravu, samo tajming je zao, kao da imas nesto protiv mene…
brises komentare kad ti nisu po volji – fail A (Neregistrovan), u 2. maj 2011 21:24:18

Duboko…
Razlozi su cini se izmedju slojeva, ali ko jos kopa po slojevima…
Jedino za slobodu ne treba razlog, ali treba hrabrost.
Weltschmerzgirl, u 3. maj 2011 0:29:33

Samo je jedna “čekati umela” ali jbg ta je bila iz pesme.
MoonlightGirl, u 3. maj 2011 22:53:20

Nista sto kazem nece biti vredno,tako da cu samo da kazem da je odlicno.
Oloriel, u 6. maj 2011 15:33:29

Ne treba ti razlog…
svi razlozi su negde duboko…ili izmedju redova…pobacanih slova, muzike…
ZelenaSuncica, u 6. maj 2011 21:25:09

horhe, majstore! ova je do jaja…skroz, super, super…
doktor (Neregistrovan), u 9. maj 2011 21:50:35

8 comments

Comment

